آغاز ثبت‌نام ۱۶ دوره آموزشی در انجمن هنرهای تجسمی قم

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این انجمن در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۱۶ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح و عصر با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این انجمن در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۱۶ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح و عصر با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.

وحید سلیمانی در گفتگو با شهر بیست یکی از رسالت‌های انجمن هنرهای تجسمی استان قم را آموزش و تربیت هنرجویان عنوان کرد و گفت: انجمن در سالیان اخیر تلاش کرده به صورت فصلی دوره‌های هنری را در رشته‌های متنوع و با حضور هنرمندان برجسته استانی برگزار کند.

وی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۱۶ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم به کارگاه‌های این دوره انجمن اشاره کرد و گفت: در این دوره علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های «طراحی»، «طراحی و نقاشی»، «طراحی تصویرسازی»، «تصویرسازی خلاق»، «تذهیب»، «نقاشی»، «نقاشی چهره»، «آبرنگ»، «گل و مرغ»، «طراحی فیگور»، «نقاشی نوجوان» و «خلاقیت کودکان» ثبت‌نام کنند.

سلیمانی در خصوص استادان دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم نیز عنوان کرد: حسنعلی یگانه بهمن، محسن مقدادی، هادی گل محمدی، رضا عربستانی، حسین اسلامی، محمد سید ابراهیمی، وحید سلیمانی، خدیجه حسینی، حدیث برازنده، نگار رحمتی، نسیم گایینی، حانیه دلشاد، اکرم حکیمی و ثوره گشتاسبی از مدرسان این دوره به شمار می‌روند.

وی به زمان شروع دوره‌های انجمن هنرهای تجسمی قم اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام حضوری از علاقه‌مندان آغاز شده و کلاس‌ها نیز همزمان با هفته دوم مهرماه شروع می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم در خصوص شهریه کلاس‌های انجمن نیز عنوان کرد: شهریه دوره‌ها برای ۱۰ جلسه به مدت سه ساعت، ۵۰۰ هزار تومان است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند به دفتر انجمن واقع در خیابان دورشهر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲ مراجعه کرده یا با شماره ۳۷۷۴۲۰۷۶ ارتباط بگیرند.