معاون سیاسی امنیتی استاندار قم :

نباید از ظرفیت و توانمندی اتباع در حوزه‌های مختلف غافل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: نباید از ظرفیت و توانمندی اتباع غافل شد که در این صورت دشمنان از آن استفاده سو خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: نباید از ظرفیت و توانمندی اتباع غافل شد که در این صورت دشمنان از آن استفاده سو خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مهاجران خارجی مقیم قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد اظهار داشت: متأسفانه در سال های اخیر از ظرفیت و توانمندی اتباع خارجی در کشور استفاده نشده که برپایی این نمایشگاه در راستای معرفی این ظرفیت‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم عنوان داشت: تلاش دولت سیزدهم در این دوره تشکیل سازمان ملی مهاجرت بوده و تلاش شده برای تمامی اتباع همانند کارت ملی ایرانیان، کارت هوشمند صادر شود.

حاجی زاده با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین ایران و سایر اتباع خارجی هستند بیان داشت: نباید از ظرفیت و توانمندی اتباع که در حوزه‌های مختلف در بین آنان نخبگانی نیز حضور دارند غافل شد که در این صورت دشمنان از آن استفاده سو خواهند کرد تا به اهداف خود دست یابند.

وی بیان داشت: آنچه مسلم است اینکه اتباع در هیچ کشوری نمی‌توانند به صورت غیر مجاز وارد شوند و ما هم در ایران به اتباع مجاز خدمات دهی خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه اسلام بدون مرز از جمله پیام‌های مهم امام خمینی (ره) بود افزود: بنا بر فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری امت اسلام در یک جبهه واحد باید قرار بگیرند همه مسلمینی که زیر پرچم اسلام زندگی می‌کنند محدودیت زمانی و مکانی ندارند.

حاجی زاده افزود: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) ۴۰۰ نفر از تیپ فاطمیون و زینبیون به درجه رفیع شهادت نائل شدند که امروز همگان وظیفه داریم مسیر شهدا ادامه دهیم.