فرماندار فریدونکنار:

حاشیه امن قانون‌گریزان در فریدونکنار نااَمن می‌شود

فرماندار فریدونکنار با اعلام اینکه برخی افراد در پستوها مشغول قانون‌گریزی بودند، گفت: فضا برای قانون‌شکنان در این شهرستان ناامن می‌شود.

فرماندار فریدونکنار با اعلام اینکه برخی افراد در پستوها مشغول قانون‌گریزی بودند، گفت: فضا برای قانون‌شکنان در این شهرستان ناامن می‌شود.

کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با بیان اینکه این امنیت را ما مدیون نیروی مقتدر انتظامی هستیم، تأکید کرد: البته نیروی انتظامی همان گونه که امنیت را برای شهروندان فراهم می‌کند باید ناامنی را برای خلاف‌کاران ایجاد کند.

وی ادامه داد: با تغییراتی که در شهرستان صورت‌گرفته فضای خلاف‌کاران و قانون‌گریزان باید ناامن شود و هیچ لابی‌گری برای عدم برخورد با متخلفان را نباید شاهد باشیم.

فرماندار فریدونکنار افزود: برخی افراد که به‌واسطه این لابی‌گری‌ها مدت‌ها است حاشیه‌های امنی برای آن‌ها به وجود آمده و در پستوها مشغول قانون‌گریزی بودند باید بدانند که با تغییراتی که ایجاد شده دیگر آن حاشیه امن از دست خواهد رفت و البته خودشان هم احساس خطر کردند.

ابراهیم‌نژاد گرجی گفت: مسئولان فریدونکنار در یک همسویی کامل قرار دارند و با اتحاد به‌دنبال رفع مشکلات مردم و پیشرفت خطه مبارک هستیم.

وی اظهار کرد: رفع ترافیک بازار ماهی، ساماندهی موتورسیکلت‌سواری در کمربندی و برخورد با کشف حجاب و ناهنجاری اجتماعی از جمله موفقیت‌های نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار بوده است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: با حضور دادستان جدید قطعاً شاهد شرایط بهتری خواهیم بود و فضا برای قانون‌شکنان ناامن خواهد شد.