مدیر کل ورزش و جوانان مازندران:

عملیات ساخت ۳۳ سالن نیمه‌کاره ورزشی در مازندران شتاب گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از وجود ۳۳ سالن نیمه‌کاره ورزشی در استان خبر داد و گفت: با حمایت خیرین و اعتبار دولتی، ۲۰ سالن ورزشی تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از وجود ۳۳ سالن نیمه‌کاره ورزشی در استان خبر داد و گفت: با حمایت خیرین و اعتبار دولتی، ۲۰ سالن ورزشی تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

علی رجبی وندچالی روز شنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی مازندران اظهار کرد: اگر چه مشکل اصلی طولانی شدن ساخت سالن های ورزشی کمبود اعتبار است، اما با همت و توجه ویژه دولت در دهه مبارک فجر، ۲۰ سالن ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

رجبی با تاکید بر اینکه برای حمایت از تمامی هیات‌های ورزشی کاملا آماده‌ایم، افزود: ما در کشور بیشتر اعتبارات را به سمت درمان می‌بریم و اگر این اعتبارات با رویکرد پیشگیری به سمت ساخت و راه‌اندازی اماکن ورزشی برود، اتفاقات مطلوب و بزرگی رقم خواهد خورد.

وی اذعان کرد: مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی است و این استان در مسابقات آسیایی رتبه اول کشور را داراست.

وی توضیح داد: بررسی ها نشان می دهد که تنها یک شهرستان نوشهر استان به اندازه ۲ استان کشور مدال مسابقات ملی، آسیایی و جهانی کسب کرده است.

رجبی تصریح کرد: اگر اعتبارات ورزشی شهرستان های استان مازندران بیشتر شود، به طور یقین این خطه در ورزش قهرمانی به مراتب بهتر می درخشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران یادآور شد: امسال ۲۰۵ مدال کسب کرده‌ایم اما امکانات ورزشی ما شایسته این افتخارات نیست.

وی افزود: قهرمانانی چون هانیه رستمیان در هیات تیراندازی مازندران هستند که نشان از وزن و توان تیراندازی استان دارد.

رجبی اضافه کرد: تیراندازی یکی از ورزش‌های سفارش‌ شده رسول اکرم(ص) است و نگاه دینی هم باید به آن داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه امروز برای انتخاب یک مکان جدید برای ساخت سایت اهداف پروازی بازدیدی برای رییس فدراسیون تیراندازی برنامه ریزی شده است، گفت: ستاد خیرین ورزشی راه‌اندازی شده و اعلام آمادگی کردند که پروژه‌های نیمه‌تمام استان را به اتمام برسانند.

وی از برگزاری تجلیل از ورزشکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی مدال آورده اند خبر داد و گفت: این مراسم با حضور استاندار و یکی از معاونان وزیر ورزش بیستم آبان ماه در آمل برگزار خواهد شد.

هیات تیراندازی مازندران صاحب خانه شد

به گزارش خبرنگار ایرنا همزمان با برگزاری مجمع عمومی هیات تیراندازی مازندران که با حضور رییس فدراسیون تیراندازی برگزار شد، ساختمان هیات تیراندازی مازندران نیز در ساری به بهره‌برداری رسید.

ساختمان هیات تیراندازی مازندران با حضور سردار قربانی رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

ساختمان مستقل هیات تیراندازی مازندران در خیابان امیر مازندرانی و در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع و در ۲ طبقه به مساحت ۳۸۰ مترمربع واقع شده و دارای امکانات مناسب برای جانبازان و معلولان است.

گفتنی است، با حضور رییس فدراسیون تیراندازی، مجمع انتخابات هیات تیراندازی مازندران برگزار شد و بهروز اسکندر نیا با رای قاطع اعضا به مدت چهار سال بعنوان رییس هیات تیراندازی مازندران انتخاب شد.