سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه های ایران؛

فوتسال زنان آمل ۶ تایی شد؛ بلاتکلیفی «نوا» در ته جدول

تیم نوا آمل در نخستین بازی خانگی از نخستین فصل حضور خود در سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه های ایران برابر تیم پرمهره پالایش نفت آبادن تن به شکست سنگین داد.

تیم نوا آمل در نخستین بازی خانگی از نخستین فصل حضور خود در سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه های ایران برابر تیم پرمهره پالایش نفت آبادن تن به شکست سنگین داد.

تیم نوا آمل در هفته دوم سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور شامگاه جمعه در سالن ورزشی شمال آمل، میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و در پایان با نتیجه ۶ بر یک برابر میهمان مدعی خود تن به شکست پرگل داد.

۲ تیم نوا آمل وپالایش نفت آبادان درحالی درهفته دوم به مصاف هم رفتند که هر ۲ تیم بازی هفته نخست خودشان را به حریفان باختند و برای کسب نخستین پیروزی دراین مسابقه لحظه شماری می کرند.

شاگردان فاطمه جانعلی پور درتیم نوا آمل که با قهرمانی در لیگ برترفوتسال بانوان باشگاه های کشور، سهمیه سوپرلیگ را در فصل جاری کسب کرده بودند، برای کسب نخستین پیروزی و فراموش کردن شکست هفته نخست، با انگیزه های زیادی وارد زمین شدند.

هرچند تیم آبادانی با بهره گیری از بازیکنان توانمند و ملی پوش خود درشروع مسابقه بهتر از میزبان ظاهر شد و با گل دقایق ابتدایی مسابقه، برای تیم نوا آمل و کادرفنی این تیم خط ونشان کشید.

تنها نماینده مازندران در فوتسال زنان ایران که ۲ روز قبل از شروع فصل جدید مسابقات با حمایت باشگاه نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال زنان حاضر شد، دراین مسابقه نیز همانند بازی گذشته با دراختیار داشتن تنها هشت بازیکن حاضر به رویارویی با حریف آبادانی شده بودند.

تیم پالایش آبادان با حملات گسترده بازیکنان ملی پوش خود درنیمه نخست با زدن ۳ گل ودریافت یک گل ازمیزبان با برتری راهی رختکن شد.

نوا آمل درنیمه دوم که چیزی برای از دست دادن نداشت، با حمایت اندک هواداران خود در دانشگاه شمال این شهر به دنبال جبران نتیجه وکسب حداقل امتیاز در این مسابقه بود که اسیر حملات دامنه دار تیم آبادانی شد وبا دریافت سه گل دیگر دراین نیمه با نتیجه ۶ بریک تسلیم تیم حریف شد تا دومین شکست تیم نوا درخانه نیز ثبت شود.

تنها نماینده مازندران دراین مسابقات در هفته نخست با نتیجه پرگل سنگین هشت برصفر به تیم شاهین نظنز باخته بود تا با ۲ باخت وبدون کسب امتیاز در انتهای جدول هشت تیمی این مسابقات قرار بگیرد.

نوا آمل در هفته سوم این مسابقات روز جمعه ۱۹ آبان در بازی بیرون از خانه برابر تیم صدرجدولی ملی حفاری ایران قرار خواهد گرفت.

مسابقات امسال سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه های ایران با حضور هشت تیم به صورت رفت وبرگشت درحال برگزاری است.