سرپرست هیات تیراندازی مازندران:

هیات تیراندازی در مازندران با کمبود تجهیزات روبرو است

سرپرست هیات تیراندازی مازندران با بیان اینکه استان از کمبود تجهیزات رنج می برد، گفت: در حوزه نرم افزاری نیز با مشکلاتی روبرو هستیم.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران با بیان اینکه استان از کمبود تجهیزات رنج می برد، گفت: در حوزه نرم افزاری نیز با مشکلاتی روبرو هستیم.

بهروز اسکندرنیا صبح شنبه در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان به‌عنوان تنها کاندیدای ریاست در جمع حاضرین اظهار کرد: مازندران از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی رنج می‌برد.

وی با اشاره به اینکه به مدت ۶ ماه به عنوان سرپرست هیأت مشغول فعالیت هستم، افزود: یکی از اصول اصلی در هر کاری، همگرایی است و منتج به پیشرفت خواهد شد.

اسکندرنیا خاطرنشان کرد: در این مدت، برگزاری ۲۰ مسابقه سالنی اهداف ثابت، ۱۰ مسابقه اهداف پروازی، موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه‌های آسیایی و جهانی بخشی از عملکرد هیأت بود.

سرپرست هیأت تیراندازی مازندران ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های مختص تیراندازی چالش امروز ما است البته در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی بوده و دارای استعدادهای درخشانی به‌ویژه در سنین نوجوانان است، اعلام کرد: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

وی عنوان کرد: امروز ساختمان هیأت تیراندازی مازندران افتتاح می شود و قطعاً به سرعت، کمیته‌ها را راه‌اندازی و هیأت‌های شهرستانی باید رؤسای خود را تا یک‌ماه آینده معرفی کنند.