ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس:

رژیم صهیونیستی خطری برای همه بشریت است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی خطری نه تنها برای فلسطین ، لبنان، عراق و سوریه بلکه تهدید و خطری برای همه بشریت است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی خطری نه تنها برای فلسطین ، لبنان، عراق و سوریه بلکه تهدید و خطری برای همه بشریت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری روز شنبه در اجتماع پایانی راهپیمایان ۱۳ آبان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی حرکت ضد صهیونیستی زنده شد و دشمنان سعی کردند با نفوذ جریان سازش‌کار در ایران این حرکت را خاموش کنند ولی موفق نشدند.

وی بیان کرد: صهیونیست بین الملل سعی در حمایت از دولت مجعولی دارد که سرزمین فلسطین را غصب کرده و این طور نیست که دو نفر سیاست‌مدار آمریکایی پشتیبان صهیونیست‌ها باشند، امروز سران نظام سلطه مبنای اعتقادشان بر صهیونیست است.

وی گفت: صهیونیست‌ها رویای نیل تا فرات و خواب تصرف همه دنیا را دارند و یهودیان و مسیحیان صهیونیست جاهل ،خطری برای تهدید دنیا هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ امروز حرکتی که در غزه در حال وقوع است یک حرکت محلی کوچک نیست، از این رو وظیفه کشورهای اسلامی است که خطر صهیونیست را فهمیده و در قبال آن اقدام عاجل کنند.

ذوالنوری ادامه داد: صهیونیست‌ها در ۲۷ روز حدود پنج‌هزار کودک و سه هزار زن را در غزه به شهادت رساندند و آنها به هیچ کس رحم نمی‌کنند اما باید بدانند بیداری اسلامی‌ که به برکت انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته دنیا را علیه آن ها بسیج می‌کند.

وی افزود: اگرچه غربی‌ها در اجرایی کردن معامله قرن ترامپ جلوی رژیم صهیونیستی فرش قرمز پهن کرده‌اند اما درتمام کشورهای دنیا از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا وجدان‌های بیدار و مملو از خشم موج می‌زند و صدای شکسته شدن استخوان های نظام سلطه شنیده می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه ۱۳ آبان را از نقاط مهم عطف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: رژیم سلطنتی و استکباری طاغوت با تصویب قانون کاپیتولاسیون قصد داشت نسبت به ستون فقرات نظام سلطه خوش خدمتی و اقدامی ‌ماندگار کرده باشد اما امام راحل در مقابل این قانون سراسر ننگین قد برافراشت و بیانات تندی علیه رژیم طاغوت و آمریکای جنایتکار ابراز کرد و این امر باعث شد که ایشان را در۱۳ آبان ۱۳۴۳ هجری شمسی امام خمینی(ره) به ترکیه تبعید کنند ولی این اقدام هیچ تاثیری در مبارزه امام علیه ظلم و ستم رژیم نداشت.

ذوالنوری گفت: در۱۳ آبان ۵۷ نیز تعداد زیادی از دانش آموزان به دانشجویان در دانشگاه تهران پیوستند و علیه رژیم شاه شعار دادند و در این بین دژخیمان طاغوت به روی آنان آتش گشودند و دانشگاه تهران و خیابان انقلاب به خون دانش آموزان آغشته شد.

وی ادامه داد: رژیم با ریختن آن خون‌های پاک در۱۳ آبان نه تنها نتوانستند انقلاب را خاموش کند بلکه نزدیک به ۵۰ سال از آن روز می‌گذرد و هر سال در سالروز ۱۳ آبان رسوایی نظام سلطه از حلقوم دانش آموزان ما خارج می شود و جمعیت سیل آسای انقلاب میراث ارزشمند جهاد و شهادت را پاس می‌دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشجویان خط امام نیز در ۱۳ آبان ۵۸ لانه جاسوسی را تسخیر کردند که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی گفت: انقلاب اسلامی با اقداماتی که هر روز تجدید حیات پیدا کرد مسیر خود را طی نمود و این در حالیست که دشمن، رسانه‌های دنیا را علیه ایران متحد کرد و تحریم نظام نوپای ما را تا به امروز ادامه داد و در دنیا بایکوت سیاسی و انزوای سیاسی را راهی برای از بین بردن انقلاب قرار داد و گروهک های مزدور را به جان ملت انداخت و ۱۷ هزار شهید ترور را این مردم تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی تاکید کرد: مردم به وسیله ۲ عامل ولایت مداری و بصیرت بود توطئه دشمنان را خنثی و آنان پشت سر امامشان ایستادند.

ذوالنوری با اشاره به این‌ که‌ دشمن بعد از جنگ، فتنه‌های کوری، چون فتنه ۷۸ کوی دانشگاه تهران را رقم زد اظهار داشت: آنها هم چنین فتنه ۸۸ را رقم زدند و تمام دستورات جرج سوروس و براندازها را فتنه گران درکشور به اجرا گذاشتند ولی مردم پشت امامشان ایستادند.