واکنش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عملیات «طوفان الاقصی»؛

آزادی قدس شریف ‌نزدیک‌تر شد

جامعه مدرسین در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» اعلام کرد که این مجاهدت‌ها تحقق آزادی قدس شریف را نزدیکتر خواهد کرد.

جامعه مدرسین در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» اعلام کرد که این مجاهدت‌ها تحقق آزادی قدس شریف را نزدیکتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گویه در قم، درپی آغاز عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» توسط مبارزان فلسطینی، جامعه مدرسین در بیانیه‌ای اعلام کرد: غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت آور و عزت بخش «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد، و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت.

آرمان‌خواهی مستلزم تحمل رنج‌هاست و امروز این مجاهدت‌ها تحقق آزادی قدس شریف را نزدیکتر خواهد کرد. سلاح مبارزه و میدان، معادلات آینده فلسطین را رقم خواهد زد و مذاکره و عادی‌سازی رابطه با رژیم کودک کش، راهی باطل و محکوم به شکست است.

طوفان‌الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است و فلسطینی که مبارزه را از سنگ شروع کرده بود، امروز موشک‌هایش، فرصت پاسخ برای سلاح‌های مدرن اسرائیلی را باقی نگذاشته است. بی‌شک جبهه استکبار با جنگ تبلیغاتی و هجمه‌های سیاسی و دیپلماتیک، تلاش خواهد کرد رژیم گرفتار آشوب و بلوا را از آتش برهاند و این رژیم خونخوار نیز به کشتار دست خواهد زد.

لازم است جوانان سلحشور و مبارزان فلسطینی، خود را برای یک جنگ ترکیبی سخت آماده کنند و بدانند میدان، امروز در تسلط اراده و ایمان آنان است و این مسیر فقط با اتکال به قدرت الهی و استقامت، طی شدنی است.

حملات سهمگین رزمندگان فلسطینی، قدرت پوشالی رژیم جعلی اسراییل را در هم شکست

مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیز در بیانیه ای آورده است: فلسطین، پاره تن اسلام و قلب تپنده همه مسلمانان جهان، که بیش از هفت دهه است توسط صهیونیست های کودک کش اشغال شده و در این مدت آنان برای رسیدن به اهدافِ پلید و غیر انسانی خود جان هزاران مرد، زن و کودک مظلوم را از هستی ساقط کرده و با حمایت سازمان‌ها و دولت‌های غربی و به ظاهر حقوق بشری از هیچ جنایتی فروگذار نبودند.

بیانیه حاکی است: امروز جوانان غیور فلسطین در قامتی مقتدرانه و متفاوت از گذشته در برابر ظلم اسرائیل غاصب قیام کرده و با درس آموزی از مکتب خمینی کبیر رحمه الله و اطاعت از خلف صالح او، امام خامنه ای حفظه الله کارزار مقاومت را از ستیز با سنگ، بدل به ستیز موشکی نمودند و به حول و قوه الهی درسی عبرت آموز و جاویدی به صهیونیسم غاصب و حامیانش نشان دادند.

بیانیه ادامه یافته است: حملات سهمگین و غیورمندانه رزمندگان فلسطینی، رژیم جعلی اسرائیل را در شوک شدید فرو برد و قدرت پوشالی این رژیم کودک‌کش را در هم شکست و زوال رژیم اسرائیل بیش از پیش بر همگان آشکار گردید. این عملیات برق آسا و پیروزمندانه پاسخی صریح و قاطع به جنایات مستمر اشغالگران صهیونیست درحق ملت مظلوم فلسطین و پیام آشکاری است براینکه اراده ملت فلسطین و سلاح مقاومت تنها گزینه در برابر تجاوز و اشغال رژیم جعلی اسراییل می باشد و همچنین پیام روشنی است برای جهان عرب و اسلام به ویژه آنهایی که به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند تا بدانند مسئله فلسطین یک مسئله زنده است و تا پیروزی نهایی جریان دارد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه این پیروزی شیرین و امید آفرین رزمندگان فلسطینی را به همه آزادی خواهان جهان، خصوصا محورمقاومت تبریک گفته و ضمن آرزوی پیروزی های مستمر برای محورمقاومت و مردم ستمدیده فلسطین، بر لزوم اتحاد و انسجام جهان اسلام در مبارزه با رژیم صهیونیستی تاپیروزی نهایی تأکید می نماید.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی انجام شده، تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است. اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می‌رود.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی که از صبح دیروز توسط رزمندگان جنبش حماس از غزه آغاز شد با پیوستن رزمندگان جنبش جهاد اسلامی وارد دومین روز خود شده و با شدت تمام ادامه دارد.

عملیات طوفان الاقصی آنقدر برای صهیونیست‌ها سهمگین بوده که روزنامه عبری “جروزالم” پست صبح (یکشنبه) اعلام کرده که حداقل ۷۵۰ اسرائیلی نیز طی آن مفقود شده‌اند.