معاون شهردار اصفهان:

یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر اصفهان در سال جاری آسفالت شد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در هشت ماهه سال جاری حدود ۲۱۰ هزار تن آسفالت در سطح یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در هشت ماهه سال جاری حدود ۲۱۰ هزار تن آسفالت در سطح یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر انجام است.

اصغر کشاورزراد در برنامه تلویزیونی «اصفهان من» با اشاره به اینکه از سال ۹۸ به بعد مدیریت نگهداری و تعمیرات در معاونت عمران طبق چارت سازمانی فعالیت خود را آغاز کرد که در سال جاری تعمیرات درزهای انبساطی زیادی انجام شد، بیان کرد: در حال حاضر تعمیرات درزهای انبساطی پل بزرگمهر و فلزی انجام می‌شود که بیشتر فعالیت در این نقاط به خاطر ترافیک روز، در شب انجام می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان بیان کرد: پل‌های مکانیزه که در سطح شهر ۲۶ عدد از این پل‌ها وجود دارد و ۱۰ عدد در مرحله استفاده است؛ زمانی که این پل‌ها را از بخش خصوصی تحویل گرفتیم، بیش از ۴۶ درصد خاموشی داشتند که در حال حاضر به زیر ۱۰ درصد رسیده است؛ تعدادی از این پل‌ها در دست تعمیرات اساسی است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد و تعدادی که در بحث ایمنی مشکل داشتند، هم‌اکنون برای حفظ ایمنی با نصب سنسور اگر کوچک‌ترین اتفاقی بیافتد پل خاموش می‌شود.

وی گفت: حدود ۲۸ قرارداد با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نگهداری و تعمیرات داشتیم؛ همچنین اعتبار خوبی برای آسفالت معابر در نظر گرفته شده و اعضای شورای اسلامی شهر این اعتبار را مصوب و ابلاغ کردند که ۴۳۰ میلیارد تومان بودجه در سال جاری به این موضوع اختصاص داده شده است و نسبت به سال گذشته ۱۴۶ درصد افزایش داشته و حدود ۹۲ درصد از این اعتبار تأمین اعتبار شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در هشت ماهه سال جاری حدود ۲۱۰ هزار تن آسفالت در سطح یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر انجام است.