مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

راه‌اندازی طرح هر هیئت ورزشی یک اسپانسر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از توجه و نگاه ویژه به هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم برای هر هیئت یک اسپانسر مشخص کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از توجه و نگاه ویژه به هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم برای هر هیئت یک اسپانسر مشخص کنیم.

علی رجبی در جلسه ستاد ساماندهی امور نوجوانان و جوانان و شورای عالی تربیت بدنی و ورزش کلاردشت، اظهار کرد: در حال حاضر، مهم‌ترین موضوع در کل جهان ورزش است.

رجبی افزود: در استان مازندران موضوع مهم اول ورزش است و بعد کشاورزی، چون اگر اول از همه سلامتی و شادابی نداشته باشیم تمرکز لازم برای کارهای دیگر وجود ندارد.

وی از ظرفیت و استعداد بالای شهرستان کلاردشت گفت و بیان داشت: ورزش در کلاردشت نیازمند یک نگاه ویژه است چون استعداد و شرایط خاصی در این شهرستان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از جایگاه بالای ورزش مازندران در دنیا گفت و ادامه داد: ۲۵ کشور آسیایی در مسابقات بازی‌های آسیایی، در مدال‌آوری پشت استان مازندران قرار گرفتند که این از ظرفیت بالای ورزش مازندران است.

رجبی به ضعف زیرساختی ورزش مازندران اشاره کرد و افزود: وقتی یک چهارم المپیکی‌ها مازندرانی هستند، و در تمامی تیم‌های ملی بیشترین ملی پوش را داریم، نیازمند زیرساخت مناسب در استان و در تک تک شهرهای استان هستیم.

وی با بیان اینکه به دنبال خارج کردن اداره کلاردشت از نمایندگی هستیم، تاکید کرد: با وزیر ورزش و جوانان هم در خصوص موضوع نمایندگی برخی شهرستان ها صحبت شد و به دنبال این هستیم اتفاقات خوبی در این شهرستان‌ها رقم بزنیم و در بحث نیروی انسانی با کمک سایر ادارات، نیروهای دستگاه ورزش را تقویت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از اجرای طرح مولدسازی در شهرستان کلاردشت خبرداد و بیان کرد: به دنبال سرمایه‌گذار هستیم و مذاکرات خوبی هم با آن‌ها داشته‌ایم تا بهترین شخص را برای راه‌اندازی استخر یا یک مجموعه ورزشی چند منظوره در کلاردشت در آینده نزدیک داشته باشیم.