نماینده مردم بابل در مجلس:

مازندران نیاز به ثبات مدیریتی دارد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران با داشتن جایگاه مهم نیازمند به ثبات مدیریت و تصمیم‌گیری است و باید از حاشیه‌ها پرهیز شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران با داشتن جایگاه مهم نیازمند به ثبات مدیریت و تصمیم‌گیری است و باید از حاشیه‌ها پرهیز شود.

مهدی سعادتی در نشست با نمایندگان مجلس، با تذکراتی به معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس جمهور و دولت اظهار کرد: چرا صدای ناله و فریاد و مظلومیت کشاورزان مازندرانی و شمالی را نشنیدید و به مصوبات و تصمیمات خود و درخواست‌های آن‌ها عمل نکردید.

وی بیان کرد: تنها بعد از ۱۰ روز به دادن یک اطلاعیه یا مصاحبه بسنده کردید؛ که آن هم فایده‌ای نداشت و تحصن ما هم تاثیری نگذاشت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: برای برون‌رفت از این بحران و به هدر رفتن و تاراج همه داشته‌های مردم برای همدردی با این کشاورزان پیشنهاد می‌کنم که نمایندگان شهرها و استان‌های شمالی استعفاء بدهند تا شاید دولتمردان به خودشان بیایند.

این مسئول ادامه داد: چرا باید محصولات مازندران با سایر میوه‌جات و محصولات استان‌های دیگر فرق داشته باشد و برنج و مرکبات ما اینچنین دچار مشکل شود.

سعادتی تصریح کرد: از عدم اقدام ریاست جمهور و رئیس مجلس هم برای اینکه سازمان برنج تشکیل نشده، گله‌مندم و تقاضا می‌کنم که مجلس و سازمان برنامه و بودجه برای سازمان مدیریت بحران وزارت کشور هم امکانات، هم تغییر ساختار، بودجه و نیروی انسانی و امکانات تخصصی برای این امر در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مازندران و بابل در سیل اخیر دچار خسارات سنگینی شده، باید لایروبی رودخانه‌ها از قبل انجام بگیرد؛بیان کرد: قیمت یک بیل مکانیکی ۵ میلیارد تومان است اما بعلت عدم لایروبی ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت به استان و شهرستان‌ها وارد شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه دولت  و مجلس نسبت به حل مشکلات نیروهای شرکتی مظلوم و تبدیل وضعیتشان باید سریع‌تر تصمیم انقلابی بگیریم.

این مسئول اظهار کرد: حل مشکل موضوع ایثارگران باید در راس و اولویت مجلس قرار بگیرد و اینکه ما در مجلس حتما اولویت‌ها و تذکراتی که به دولت می‌دهیم را پیگیری کنیم و دولت هم پاسخگوی این درخواست‌ها باشد.

سعادتی خاطرنشان کرد: استان مازندران با داشتن جایگاه مهم و مردمی ولایی و انقلابی نیازمند به ثبات مدیریت و تصمیم‌گیری است و باید از حاشیه‌ها پرهیز شود. مدیریت باید در فضای آرام انجام وظیفه شود و با قدرت به کار خود ادامه دهد.