نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان قم اعلام شد

انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های قم همزمان با ۲۰ استان کشور سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های قم همزمان با ۲۰ استان کشور سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش روزنامه گویه، در انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات قم که امروز سه شنبه 28 آذر ماه همزمان با 20 استان کشور و بصورت الکترونیک برگزار شد از  213 نفر  واجد شرایط حضور در انتخابات  استان 181 نفر مشارکت کردند که نشان از مشارکت  85 درصدی اصحاب رسانه استان قم دارد.

پس از پایان انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم در بخش مدیران مسوول مهدی عنایت پور با 87 رأی و مهدی بخشی با 84 رأی به جمع اعضای خانه مطبوعات اضافه شدند. صادق چهرقانی نیز با 56 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

در بخش خبرنگاران نیز یوسف شعبانعلی با 95 رأی، امیرعاطفی پور با 85 رأی و جعفر مسلمی با 79 رأی به‌عنوان نماینده خبرنگاران در هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

در این بخش فاطمه عسکری با 75 رأی و احمد ظهرابی با 71 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.

در بخش نمایندگی روزنامه‌ها نیز فخرالدین یوسف‌پور با 112 رأی نفر اول شد و محمد توکلی با 49 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

در بخش نمایندگی رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری نیز سید مهدی حسینی با 96 رأی بیشترین آرا را از آن خود کرد و احمد نامداری نیز با 74 رأی به‌عنوان عضو علی البدل تعیین شد.

در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات نیز سعید آقایی با 93رای و محمدرضا چیت ساز با 74 رای بعنوان بازرسان جدید خانه مطبوعات استان قم انتخاب و هادی چهرقانی نیز با 64 رای عضو علی البدل شد.