امام جمعه شاهین‌شهر:

دو سوم ازدواج‌ها در شاهین‌شهر به طلاق ختم می‌شود

امام جمعه شاهین‌شهر گفت:دو سوم ازدواج‌های شاهین‌شهر به طلاق رسیده ونسبت به این معضل اجتماعی خیلی انتقاد داریم و داشته‌ایم اما مسؤولان تاکنون دراین زمینه هنوز ورود جدی نداشته اند.

امام جمعه شاهین‌شهر گفت:دو سوم ازدواج‌های شاهین‌شهر به طلاق رسیده ونسبت به این معضل اجتماعی خیلی انتقاد داریم و داشته‌ایم اما مسؤولان تاکنون دراین زمینه هنوز ورود جدی نداشته اند.

حجت‌الاسلام قاسم باقریان پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به شدت موافق انتقاد هستیم و از آن استقبال می‌کنیم، چرا که جامعه‌ای زنده است که در آن انتقاد و مطالبه‌گری وجود داشته باشد.

وی افزود: دفتر امام جمعه شاهین‌شهر اذعان همگان است و انتظار داریم اقشار مختلف مردم جامعه هر نوع انتقاد، پیشنهاد یا مطالبه گری دارند می‌توانند آن را به دفتر ما منتقل کنند.

امام جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: همان گونه مقام معظم رهبری خطاب به مسؤولان فرموند در جمهوری اسلامی هر کجا قرار گرفته‌اید همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید همه کارها به شما متوجه است. به همین خاطر ما این فرمایش مهم را نصب العین خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز رسانه بخش جدایی ناپذیر جامعه است، بیان داشت: امروز رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در روند رشد و توسعه کشور دارد. به همین خاطر نقش رسانه یک نقش مهم است.

حجت الاسلام باقریان با بیان اینکه انتقاد می‌تواند برای مدتی تخریب زا باشد و از طرف دیگر هم می‌تواند جامعه را به سمت شادابی سوق دهد، گفت: متأسفانه امروز شاهد هستیم نزدیک به دو سوم ازدواج‌های شاهین شهر به سمت طلاق کشیده شده و نسبت به این معضل اجتماعی خیلی انتقاد داریم و داشته‌ایم، اما متأسفانه با وجود این همه مطالبه گری مسؤولان تاکنون در این زمینه و سایر زمینه‌ها اقدامات مؤثری انجام نداده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال انتقاد و مطالبه گری هستیم و نه تخریب، ادامه داد: بنابراین از اصحاب رسانه انتظار داریم که به درستی و در چهارچوب قانون در قالب گزارش، یادداشت و اخبار خوب این مسائل و مشکلات شاهین‌شهر را در حوزه‌های مختلف مطالبه گری کنند و ما از این اقدامات مطالبه گرانه حمایت می کنیم‌.