مردم ایران حجت را تمام کرده اما گله‌مندند

ما در حال جنگ اقتصادی با ابر جنایتکاری بی رحم هستیم و به همین دلیل هم از مدیران و مسئولان کشور اشتباهات فاحش در شرایط جنگی پذیرفته نیست. ضربه ای که ندانم کاری، بی برنامگی، فساد و تبعیض و رانت خواری و عدم مبارزه جدی با آن به اقتصاد کشور می‌زند، نه تنها کمتر از تحریم نیست، بلکه به مراتب دردناک‌تر و مخرب‌تر هم هست.

ما در حال جنگ اقتصادی با ابر جنایتکاری بی رحم هستیم و به همین دلیل هم از مدیران و مسئولان کشور اشتباهات فاحش در شرایط جنگی پذیرفته نیست. ضربه ای که ندانم کاری، بی برنامگی، فساد و تبعیض و رانت خواری و عدم مبارزه جدی با آن به اقتصاد کشور می‌زند، نه تنها کمتر از تحریم نیست، بلکه به مراتب دردناک‌تر و مخرب‌تر هم هست.

انتخابات مجلس  و خبرگان در ۱۱ اسفند برگزار شد و با حضور حدود ۲۵ میلیون شرکت کننده، مجلس دوازدهم و خبرگان ششم در سال ۱۴۰۳ کار خود را آغاز خواهند کرد. انتخاباتی که باز هم پیروز اصلی میدان، مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی بودند که علی رغم بمباران تبلیغاتی دشمنان برای تحریم انتخابات و مانور بر پسماندهای اغتشاشات ۱۴۰۱ و همچنین درگیری با مشکلات اقتصادی، به پای صندوق رای آمدند و سرخوردگی و رسوایی را نصیب بدخواهان و یاوه‌گویان و هرزگان سیاسی کردند که چهل و اندی سال است به عنوان پیاده نظام بیگانگان جنایتکار در توهم براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و همیشه بر طبل ناامیدی کوبیدند و بار دیگر شکستی را متحمل شدند که بناچار از فردای انتخابات دهان به پراکندن اراجیفی علیه مردم خواهند گشود و در توجیه افتضاحی که به بار آورده‌اند، حتماً مجدداً برای انتقام از مردمی که برای آنها پشیزی ارزش قائل نیستند، دست به دامن اربابشان آمریکا خواهند شد که باید تحریم‌ها گسترده‌تر شود تا نظام اسلامی تحت فشار قرار گیرد.

وطن فروشانی که سر در آخور دشمن و سرافکنده در مقابل ملت خود هستند، بارها طعم این شکست و رسوایی را چشیده و با قلبی آکنده از کینه و دشمنی، خود را منجی ملتی می‌دانند که بارها از او سیلی خورده اند.

اینک که مردم هم در ایفای نقش خود به خوبی درخشیده‌اند و هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم در انتخابات تاثیر خود را گذارده‌اند، بار مسئولیت قوای سه گانه کشور سنگین‌تر از قبل در ارائه خدمت به این ملت شریف و آزاده است.

آنچه مسلم است، مسئولین در رده‌های مختلف کشور، این امر را درک می‌کنند که جمعیت زیادی هم در انتخابات شرکت نکردند و نیک می‌دانند، دایه‌های دلسوزتر از مادری که برای آنها اشک تمساح می‌ریزند، دوست این مردم نیستند، بلکه گرگ هایی در لباس بره و مزدبگیران دشمنان خارجی و در گل مانده مسائل منطقه ای هستند و مردم هم به آرزوی دیرینه این اجانب آگاهی دارند و هرگز عدم شرکت آنها در انتخابات همراهی با دشمن نیست، بلکه گله‌مندی و اعتراض به بعضی بی‌تدبیری‌ها و ناکارآمدی‌هایی است که با توطئه‌های دشمن همسو می‌شود و فشار را بر مردم افزایش می‌دهد و نباید به این اعتراض‌ها بی‌توجه بود؛ بعضی از این اعتراض‌ها حتی در پای صندوق‌های رای هم از مردم وفادار و صبور به گوش می‌رسید.

ما در حال جنگ اقتصادی با ابر جنایتکاری بی رحمی هستیم و به همین دلیل هم از مدیران و مسئولان کشور اشتباهات فاحش در شرایط جنگی پذیرفته نیست. ضربه ای که ندانم کاری، بی برنامگی، فساد و تبعیض و رانت خواری و عدم مبارزه جدی با آن به اقتصاد کشور می‌زند، نه تنها کمتر از تحریم نیست، بلکه به مراتب دردناک‌تر و مخرب‌تر هم هست.

ای کسانی که به مجلس دوازدهم راه یافته‌اید و ای کسانی که قبلاً هم نماینده بوده‌اید، این بار با مردم عهد و پیمانی جدید ببندید و با تحولی در نحوه نمایندگی کردن این مردم و رفتار خود در این کسوت و مطالبات آنها با عملکردی انقلابی در بدو شروع به کار مجلس دوازدهم نشان دهید که قدرشناس رای مردم و بصیرت و بیداری و صبوری و فداکاری آنها هستید.

پیشنهاد می‌کنیم که چند ماهی که تا شروع به کار مجلس دوازدهم باقی مانده، مدیریت مجلس طی نشست‌هایی با برنامه‌ریزی مناسب در آغاز به کار مجلس، پیام تازه‌ای را به مردم بدهد که امید آنها را به آینده‌ای روشن‌تر صد چندان کند و  ادامه جهاد و مبارزه با همه سختی‌ها را بر آنها آسان نماید.