لطفاً عکس نگیرید!!

اعتکاف علمی دبیرستان امام صادق

ماه مبارک رمضان 1403همراه با کنکور ؛چالش بزرگی برای دانش آموزان پشت کنکوری است.روزه دار بودن و ساعت ها درس خواندن برای یک دانش آموز سخت است ولی درعین حال شیرین.

ماه مبارک رمضان 1403همراه با کنکور؛ چالش بزرگی برای دانش آموزان پشت کنکوری است.روزه دار بودن و ساعت ها درس خواندن برای یک دانش آموز سخت است ولی درعین حال شیرین.

اما اینجا در اعتکاف علمی دبیرستان امام صادق؛ جایی است که می‌توان علاوه بر روزه دار بودن به بهترین شکل مطالعه کرد و نه آسیبی به روزه ی بچه ها می‌رسد و نه آسیبی به مطالعه ی آن ها ؛بلکه مطالعه کیفیت بیشتری پیدا می کند.

در اعتکاف علمی ،مطالعه اصلی بعد از افطار شروع می‌شود.بچه ها بعد از میل کردن افطار و شام تا هنگام سحر به مطالعه می پردازند. در زمان سحری مطالعه حدودا به مدت یک ساعت تعطیل شده تا افراد به میل کردن سحری و اقامه نماز صبح بپردازند.مطالعه دوباره از نیم ساعت بعد از اذان صبح از سر گرفته شده و تا ساعاتی از صبح ادامه دارد .

در اعتکاف علمی برای افراد روزه دار ،خوابگاه ،سالن غذا خوری ،کلاس های فوق برنامه برای رفع ایرادات درسی ، مشاور علمی و… در نظر گرفته شده است.

جناب آقای امیر حسین اکبری ، از دانش آموختگان و از دبیران ممتاز آموزش و پرورش بسیار دلسوزانه و بدون هیچ چشم داشتی مسئولیت دوره و حدود 130 دانش آموز آن که از دبیرستان های مختلف و ممتاز شهر هستند را عهده دار شده و شبانه روز در حال دلسوزی برای آن ها است .

مسئولین زیادی به بازدید از اعتکاف علمی پرداختند اما چیزی که روشن بود نه تنها حل شدن مشکلات نبود بلکه صدای دوربین عکاسان مسئولین بود که بر مشکلات و همهمه کتابخانه می افزود.

پس مسئولین گرامی اگر قصد بازدید دارید لطفاً عکس نگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تمدید اعتکاف و ثبت نام به سایت دبیرستان امام صادق علیه‌السلام مراجعه کنید

تنظیم از محمدمهدی رئیس جعفری