بازگشت آرامش به جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون تردد در محورهای مازندران روان است اما محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون تردد در محورهای مازندران روان است اما محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ یدالله جهان تاب از عادی بودن تردد در محورهای مازندران خبر داد و اظهار داشت: تردد در محورهای چالوس، سوادکوه، هراز و آزادراه تهران – شمال روان است.

جهان تاب خاطرنشان کرد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه ها، محورهای کرج – چالوس، فیروزکوه، هراز و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب نماید، ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در تمام محورهای برون شهری که ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌ شود، عبور و مرور انواع خودروهای حامل مواد سوختی فاسد شدنی، کودهای شیمیایی، ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی مانند گندم، جو، سویا، برنج، دانه‌های روغنی که دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا هستند از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌ شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

وی گفت: در محور کرج – چالوس تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

جهان تاب درباره اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی تا روز جمعه تاریخ ۱۷ فروردین ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.