با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها»؛

دورهمی فعالان خبر و رسانه استان قم برگزار شد

دورهمی و ضیافت افطاری فعالان خبر و رسانه استان قم، با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در مجتمع فرهنگی نور اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

دورهمی و ضیافت افطاری فعالان خبر و رسانه استان قم، با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در مجتمع فرهنگی نور اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

دورهمی و ضیافت افطاری فعالان حوزه خبر و رسانه استان قم، با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» و به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده، مجتمع فرهنگی نور را محل عملیات قرارگاه نوجوانی استان قم دانست و افزود: در در سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و حمایت‌های صورت گرفته، ظرفیت‌های مجتمع فرهنگی نور در ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی افزایش یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در خصوص نهضت ملی زندگی با آیه‌ها اظهار کرد: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و مردم با طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» در این ماه مبارک با ۳۰ فراز از آیات قرآن کریم آشنا شده و پس از یادگیری معانی و مفاهیم و حفظ، ان شاء الله درس‌های این آیات قرآن کریم را در زندگی خود به کار خواهند گرفت.

شعبان زاده در بخش دیگر سخنان خود به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات زیست‌بوم‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان پرداخت و خاطر نشان کرد: وجود رسانه در کنار فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و دینی امری لازم و ضروری است که امیدواریم با همدلی اهالی رسانه و تشکل‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی، اثر این اقدامات چند برابر شده و جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به نحو احسن انجام شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم در این مراسم به تبیین نقش مهم رسانه در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی پرداخت و گفت: آسیب‌های اجتماعی در قم با حضور و فعالیت پویای مدیران محلات و گروه‌های جهادی و تبلیغی روند نزولی پیدا کرده و پوشش خبری فعالیت‌ها و تأمین نیازهای رسانه‌ای این گروه‌های مردمی، در کاهش این آسیب‌ها بسیار مؤثر است.

ابوالقاسم مقیمی با تاکید بر پرداختن به ظرفیت‌های مردمی در رسانه‌ها، ابراز کرد: الحمدلله اهالی خبر و رسانه استان قم در زمان‌های مختلف مانند نیمه شعبان، انتخابات، ایام نوروز فعالیت درخشان و به‌هنگامی داشته‌اند که ما قدردان زحمات‌شان هستیم.

فوتبال، پینت بال لیزر تک، تیراندازی با کمان، بازی واقعیت مجازی، تیراندازی با تپانچه، بیگ بال، تنیس روی میز و فوتبال دستی از جمله برنامه‌هایی بود که در این دورهمی برای مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران، عکاسان و فعالان فضای مجازی برپا شد.