امام جمعه و استاندار سمنان:

استقبال مردم از رئیس جمهور در تاریخ سمنان ماندگار است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان با انتشار پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور و میهمان‌نوازی مردم استان، در استقبال از آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، افزودند: این استقبال گرم در تاریخ پرصلابت و پرافتخار این استان ماندگار و برای همیشه موجب عزت و سرافرازی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان با انتشار پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور و میهمان‌نوازی مردم استان، در استقبال از آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، افزودند: این استقبال گرم در تاریخ پرصلابت و پرافتخار این استان ماندگار و برای همیشه موجب عزت و سرافرازی خواهد بود.

حجت الاسلام دکترسید ابراهیم رئیسی و اعضای دولت سیزدهم در قالب سفری ۲ روزه در روزهای پنجشنبه و جمعه سی‌ام و سی‌ویکم فروردین در دیار دارالمرحمه سمنان حضور یافتند و با توجه ویژه به مسایل و مشکلات اساسی این استان، راه سرعت‌گرفتن توسعه را در سمنان هموار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیامی مشترک از شکوه حضور مردم در استقبال از رییسی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: بی شک استقبال گرم شما مردم استان سمنان باب الرضا (ع) از رییس جمهور مکتبی، انقلابی و شجاع ایران اسلامی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و پس از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل در عملیات موفق «وعده صادق» بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام و گواهی صادق بر حمایت های همه جانبه آحاد ملت ایران و به ویژه غیور مردمان استان سمنان از مسوولان نظام و خدمتگزاران صدیق خود است.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: از یکایک مردم اخلاق مدار و شریف هم استانی به ویژه اهالی بزرگوار شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان به عنوان میزبانان شهرستانی و سایر مردم فهیم و بزرگوار در دیگر شهرستان‌های استان که با حضور سرشار از شور و شوق خود در آیین استقبال از رییس جمهور و وزرای پرتلاش که به نمایندگی از رییس جمهور به شهرهای استان عزیمت کردند، سنگ تمام گذاشتند و تصاویری ناب از همدلی و همراهی مردم و مسوولان را به نمایش گذاشتند، همچنین از هماهنگی و انسجام توسط تمامی مسوولان و برنامه ریزان سفر به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و روحانیت، مدیران کل ستادی و انتظامی، تشکل های مردمی، اصحاب رسانه، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و به صورت ویژه از برنامه سازان که در ثبت و ماندگارسازی این سفر پرخیر و برکت تلاش کردند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و آرزو داریم این همدلی و همراهی ملت با دولت مردمی سیزدهم بیش از پیش موجبات پیشرفت و توسعه کشور و استان عزیزمان و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را فراهم سازد.

امام جمعه و استاندار سمنان افزودند: همچنین لازم است از طرف خود و همه مردم استان از رییس جمهور و مجموعه هیات دولت و وزرا که با حضور و همراهی خود در اقصی نقاط این استان موجبات دلگرمی ، امید و نشاط بیش از پیش مردم با اخلاق این دیار را فراهم کردند ، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم. امید که همواره در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای سربلند و پرافتخار باشید.