رییس شورای شهر چالوس:

بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد

چالوس- رییس شورای شهر چالوس میزان بودجه شهری را در سال جاری هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و از تصویب آن در هیات تطبیق شهرستان خبر داد.

چالوس- رییس شورای شهر چالوس میزان بودجه شهری را در سال جاری هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و از تصویب آن در هیات تطبیق شهرستان خبر داد.

آرش رضوی ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که چالوس یک شهر خطی و دارای محدودیت‌هایی است، افزود: محدودیت‌های کوه، جنگل و دریا سبب شده تا چالوس به شهر خطی تبدیل شود.

وی با عنوان این که ایجاد جاده‌های موازی از جمله راهکارهای برای برون رفت از ترافیک است، افزود: ایجاد رینگ دوم شهری از طرح‌هایی است که سبب رفع گره ترافیکی می‌شود.

وی ایجاد پیاده روی و دوچرخه سواری در کنارگذر رودخانه و ساحل را از برنامه‌های پیش روی ذکر کرد و گفت: ایجاد پل دوستی و طبیعت بین نوشهر و چالوس از جمله طرح‌های پیشنهادی در منطقه به شمار می‌رود.

رضوی میزان هزینه کردن برای اجرای طرح آسفالت در محلات را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: همچنین در سال جاری خرید زمین و آماده سازی و تجهیز پارک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر چالوس کشتارگاه را یکی از دغدغه‌های محلات چالوس ذکر کرد و گفت: در این دوره با احداث کشتارگاه جدید این معضل بزرگ از محله عسل سر برداشته می‌شود.

رضوی زباله را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری چالوس ذکر کرد و گفت: ظرفیت نیروگاه زباله سوز نوشهر بیش از ۲۰۰ تن است و برای امحای زباله چالوس در این نیروگاه هزینه پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که بودجه هزار و ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری چالوس مورد تأیید هیأت تطبیق قرار گرفت، افزود: این بودجه در حوزه‌های مختلف عمرانی، جاری و غیره تدوین شده است.

وی گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان از بودجه جاری و مابقی عمرانی است.