احداث مزرعه ۱۰۰ هکتاری خورشیدی و شهرک بازیافت در قم

در سفر مدیرعامل محترم صندوق ملی محیط‌زیست کشور به قم مقرر شد بعد از ارائه طرح، مزرعه 100 هکتاری خورشیدی و شهرک بازیافت با حمایت این صندوق در قم احداث شود.

در سفر مدیرعامل محترم صندوق ملی محیط‌زیست کشور به قم مقرر شد بعد از ارائه طرح، مزرعه 100 هکتاری خورشیدی و شهرک بازیافت با حمایت این صندوق در قم احداث شود.

مدیرعامل محترم صندوق ملی محیط‌زیست کشور در سفری یک‌روزه به قم، با اقدامات شهرداری قم در حوزه محیط‌زیست و حمایت از خانه‌های سبز و… آشنا و بر حمایت این صندوق از طرح‌های محیط‌زیستی شهرداری قم تأکید کرد.

در همین زمینه جلسه‌ای با حضور اصفهانیان‌مقدم معاون خدمات شهری شهرداری، انجم شعاع مدیرعامل صندوق ملی محیط‌زیست کشور، موسوی مشکینی مدیرکل محیط‌زیست استان، بختیاری مدیرعامل آب و فاضلاب استان، سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، میر ابراهیمی سرپرست سازمان پسماند شهرداری برگزار شد

مدیرعامل صندوق ملی محیط‌زیست کشور در این زمینه با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری اظهار داشت: این میزان از توجه به مباحث محیط‌زیستی و اهتمام به انجام اقدامات اجرایی توسط شهرداری قم، نشان از رویکرد مدیریت ارشد شهرداری و نمایندگان شورای اسلامی شهر قم به محیط‌زیست شهری بوده و قابل‌تقدیر است.

انجم شعاع با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌های شهرداری قم در نوع خود بی‌نظیر بوده و می‌تواند راه‌گشای مدیریت شهری در نقاط مختلف کشور باشد، نسبت به آمادگی صندوق ملی محیط‌زیست جهت مشارکت در تأمین منابع مالی و اعتباری برای برنامه‌های محیط‌زیستی شهرداری قم خبر داد.

اعلام حمایت صندوق ملی محیط‌زیست در رابطه با احداث مزرعه ۱۰۰ هکتاری خورشیدی و شهرک بازیافت در فازهای مختلف اجرایی در محل دفن قدیم پسماندهای شهری و برخی از نقاط شهری ضمن تهیه طرح و مطالعات مربوطه، بخشی از دستاوردهای این سفر یک‌روزه بود.