مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری خبر داد:

برگزاری دومین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای فخری زاده در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده با همکاری شهرداری در قم خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده با همکاری شهرداری در قم خبر داد.

مهدی کلانترزاده در گفتگو با شهرنیوز، با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید هسته‌ای، شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: برگزاری بزرگداشت شهدا و معرفی اسطوره‌های علمی و انقلابی شهر به نسل جدید، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما به‌عنوان مسئولان فرهنگی شهر است.

وی از برگزاری مراسم دومین سالگرد شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای و فرزند قم خبر داد و افزود: شهرداری قم با همکاری آستانه مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س)، کنگره ملی شهدای استان قم، مسجد مقدس جمکران، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و وزارت دفاع، دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده را در قم برگزار می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: این مراسم روز سه‌شنبه ۸ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزارشده و نمایندگانی از وزارت دفاع سخنران این مراسم خواهند بود و سپس از خانواده شهید تقدیر می‌شود.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت دیگری در مسجد مقدس جمکران نیز خبر داد و بیان کرد: ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه و بعد از مراسم حرم مطهر، مراسم دیگری در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران نیز با شعرخوانی شعرا و تجلیل از خانواده شهید فخری زاده در جمکران برگزار می‌شود.

کلانتر زاده در پایان تأکید کرد: امروز جامعه ما نیازمند معرفی اسطوره‌های علمی و فرهنگی بوده و باید در جهت تقویت هویت دینی و انقلابی جوانان شهر تلاش کنیم و شهرداری قم در این حوزه نیز باقدرت و تمام توان در میدان است.