پیشنهاد شهرداری قم برای تبدیل آرامستان وادی‌السلام به باغ‌مزار

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سازمان پارک‌ها پیشنهادی مبنی بر تبدیل آرامستان وادی‌السلام به باغ‌مزار به اداره کل اوقاف استان ارائه کرده که این پیشنهاد در مرحله تهیه طرح برای ارسال مکتوب به این اداره کل و کمیته املاک استان است. به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سازمان پارک‌ها پیشنهادی مبنی بر تبدیل آرامستان وادی‌السلام به باغ‌مزار به اداره کل اوقاف استان ارائه کرده که این پیشنهاد در مرحله تهیه طرح برای ارسال مکتوب به این اداره کل و کمیته املاک استان است.

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آمادگی شهرداری قم برای تبدیل آرامستان وادی‌السلام به باغ‌مزار اظهار کرد: سازمان پارک‌ها پیشنهاد خود را در این خصوص به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد در مرحله تهیه طرح و طراحی نقشه است افزود: پیشنهاد مکتوب این طرح پس از مرحله طراحی نقشه به اداره کل اوقاف ارسال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: با رایزنی‌هایی که با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم صورت گرفته، قرار شده که شهرداری طرح مدنظر خود را ارائه کرده تا در کمیته املاک استان مطرح‌شده و در صورت تصویب تأییدیه در سازمان اوقاف کشور این طرح اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حدود ۶ سال گذشته، چنین طرحی در بخشی از این آرامستان اجرایی شد که پس از مدتی با نظر اداره کل اوقاف متوقف شد و درصددیم که این پروژه از سر گرفته شود.