“کاربردینو” نخستین رویداد اشتغال و کارآموزی قم به کار خود پایان داد

دبیر نمایشگاه کاربردینو گفت: نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآموزی کاربردینو با حضور ۳۳ شرکت فناور و سازمان های تخصصی فناوری اطلاعات قم پس از سه روز به کار خود پایان داد و شرکت ها کارآموزان خود را انتخاب کردند.

دبیر نمایشگاه کاربردینو گفت: نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآموزی کاربردینو با حضور ۳۳ شرکت فناور و سازمان های تخصصی فناوری اطلاعات قم پس از سه روز به کار خود پایان داد و شرکت ها کارآموزان خود را انتخاب کردند.

نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال آفرینی دانشجویان و فارغ التحصیلان استان قم به نام “کاربردینو” پس از سه روز و با برگزاری رویداد کارآموزشو به عنوان نقطه اوج فعالیت، به کار خود پایان داد.

دبیر نمایشگاه کاربردینو و مدیر خانه خلاق سرو در همین خصوص بیان کرد: این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در جهت تحقق شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است، شکل گرفت.

روح الله بروجردی افزود: ۳۳ شرکت فناور به فراخوان شرکت دراین رویداد پاسخ مثبت دادند و با کمک و پشتیبانی معاونت توسعه منابع استانداری قم، شاهد برگزاری کاربردینو از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در مجتمع بازار سلام قم بودیم.

مدیر خانه خلاق سرو تصریح کرد: قبل از برگزاری نمایشگاه و در حین آن، دانشجویان و دانش آموختگان رشته های فنی و سایر رشته ها، نسبت به ثبت نام در شبکه اجتماعی تحصیلی روبرد اقدام کرده و در جریان برگزاری نمایشگاه از نزدیک با شرکت ها آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: قلب نمایشگاه کاربردینو، رویداد کارآموزشو بود که متقاضیان کارآموزی در آن با راهنمایی منتورها و گفتگو با شرکت‌ها، محل کار آینده خود را انتخاب کرده و رزومه های خود را ارسال کردند و حالا نوبت شرکت ها است که از میان رزومه های ارسال شده، کارآموزان خود را انتخاب کنند.

دبیر نمایشگاه کاربردینو گفت: بدون همکاری سازمان های همکار از جمله کارخانه نوآوری صدران، سازمان نظام صنفی رایانه ای، شرکت دانش بینان روبرد، استانداری قم و کمک و مساعدت استانداری قم این نمایشگاه برگزار نمی شد و امیدواریم این حمایت و همکاری در برگزاری رویدادهای آتی نیز ادامه پیدا کند.

نخستین نمایشگاه کاربردینو از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در مجتمع بازار سلام قم برگزار شد و بیش از ۲۰۰ دانشجو و فارغ التحصیل فرصت های کارآموزی خود را انتخاب کرده و ارتباط آنها با شرکت های فناور برقرار شد.