۱۲۲ هکتار طراحی و تهیه نقشه در منطقه ۵

اجرای پنج برنامه توسعه شهری

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: تا امروز برای 122 هکتار در منطقه پنج طرح شهرسازی آماده و نقشه‌های آن تهیه‌شده و در مرحله تصویب است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: تا امروز برای 122 هکتار در منطقه پنج طرح شهرسازی آماده و نقشه‌های آن تهیه‌شده و در مرحله تصویب است.

زین‌العابدین قراچورلوی در گفتگو با شهرنیوز، با تأکید بر توسعه منطقه پنج و ظرفیت این منطقه در رونق اقتصادی شهر اظهار داشت: این منطقه دارای ظرفیت‌های زیادی بوده و می‌تواند در رونق اقتصادی شهر نقش مهمی را ایفا کند.

وی از اجرای پنج برنامه توسعه برای منطقه پنج خبر داد و افزود: نخستین کاری که در منطقه انجام‌شده طراحی شوارع منطقه بود، همچنین ۲۰۰ هزار متر املاک مردم که در طرح بود از طرح خارج شد و در فاز دوم برای این املاک پروانه صادر می‌کنیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: منطقه پنج درحال‌توسعه بوده و نیازهای زیادی دارد و در ابتدا برای محدودهای دارای استعداد طرح تعریف‌شده است؛ تا امروز برای ۱۲۲ هکتار در این منطقه طرح آماده‌ و نقشه‌های آن تهیه‌شده و در مرحله تصویب است.

قراچورلوی تأکید کرد: در صورت تصویب طرح منابع درآمدی خوبی برای منطقه ایجاد خواهد شد همچنین ارزش‌افزوده لازم برای اهالی منطقه ایجاد می‌شود.

وی انجام کارهای زیربنایی را زمان‌بر دانست و خاطرنشان کرد: ما در این منطقه با موضوعاتی مواجه هستیم که حل و فصل آن نیاز به همگرایی بین نهادها و ارگان‌ها دارد.

قراچورلوی ادامه داد: بوستان بانوان نیز در بلوار ولی‌عصر(عج) در حال ساخت بوده و پروژه‌های عمرانی زیادی برای منطقه برنامه‌ریزی‌شده است، امیدواریم با مشارکت مردم و بخش خصوصی بتوانیم منطقه را آباد کنیم.