ارائه خدمات ستاد منطقه ۵ شهرداری قم به زائران و مسافران تا پایان ماه صفر

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد شماره پنج شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران گفت: این ستاد تا پایان ماه صفر برپا بوده و به زائران و مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد شماره پنج شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران گفت: این ستاد تا پایان ماه صفر برپا بوده و به زائران و مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی گزارشی از اقدامت منطقه در ستاد شماره ۵ شهرداری قم در میدان انتظار جنب درب یک مسجد مقدس جمکران ارائه داد و اظهار داشت: ستاد شماره ۵ شهرداری مانند سایر ستادهای مناطق از ۱۹ شهریور تا پایان ماه صفر به مسافران و زائران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره برگزاری مراسم پیاده‌روی روز اربعین افزود: با توجه به حضور پرتعداد شهروندان در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در روز اربعین، تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به عزاداران اباعبدالله (ع) در نظر گرفته شد و نیروهای خدمات شهری ،فضای سبز، موتوری، ستاد تخلفات در منطقه حضور داشتند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: هماهنگی با راهور و آتش‌نشانی و همچنین آماده‌سازی پارکینگ‌ها اعم از روشنایی و تسطیح انجام شد و با توجه به برگزاری برنامه‌های ستاد اربعین حسینی استان در محل صحن امام حسن عسکری (ع)مسجد مقدس جمکران و ارائه خدمات اسکان به عزاداران، کلیه اقدامات لازم انجام شد.

وی از آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی محدوده مسجد مقدس خبر داد و ابراز کرد: سرویس‌های بهداشتی بلوار پیامبر اعظم(ص) با توجه به اینکه چندین بار تخریب و سرقت شده بود، آماده‌سازی و به بهره‌برداری رسید.

قراچورلوی خاطرنشان کرد: علاوه بر سرویس‌های بهداشتی مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، دو کانکس سرویس بهداشتی نیز به‌صورت امانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) نصب و راه‌اندازی شد تا مشکلی در مسیر پیاده‌روی زائران و شهروندان در روز اربعین وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر برای تهیه آب شرب و آب جهت وضو نیز انجام شد و کلیه ماشین‌آلات مکانیزه جمع‌آوری زباله و شستشو و جاروب تمام‌وقت و به‌صورت ۲۴ ساعته خدمات‌رسانی کردند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم در پایان دوباره یادآور شد: ستاد شماره پنج که زیر نظر مدیریت منطقه پنج است تا پایان صفر برپا بوده و به زائران و مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.