مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کرد؛

پروژه ورزشگاه تختی قم در مراحل پایانی قرار دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از قرارگرفتن پروژه ورزشگاه تختی در مراحل پایانی خبرداد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از قرارگرفتن پروژه ورزشگاه تختی در مراحل پایانی خبرداد.

ابراهیم سانی خانی سه‌شنبه ۲۶ مهرماه در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان قم که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز زنگ ورزش را به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی به صدا درآوردیم، اظهار کرد: ۱۵۰ برنامه در شهرستان قم و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد به مناسبت هفته تربیت بدنی داریم.

وی با بیان اینکه از قهرمانان کاراته و کشتی تجلیل خواهیم داشت، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم در طول ماه‌های آتی در امر ورش استان باتوجه به استعدادهای امروز، به نتایج مناسبی برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم، عنوان کرد: در این سفر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اداره‌کل ورزش و جوانان و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه ۴۵۰۰ نفر پردیسان بوده است که حدود ۴۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی با بیان اینکه پروژه ورزشگاه تختی در مراحل پایانی قرار دارد، بیان کرد: در شهرستان‌های استان نیز پروژه‌های ورزش و جوانان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

سانی‌خانی ادامه داد: باتوجه به درپیش بودن دور دوم سفرهای رئیس جمهور، در تلاش هستیم با برنامه‌های مختلف و جذب اعتبارات لازم سرانه ورزشی استان را ارتقا ببخشیم.