مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد؛

بورسیه برای قهرمانان ملی و جهانی قمی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از بورسیه قهرمانان ملی و جهانی قمی خبرداد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از بورسیه قهرمانان ملی و جهانی قمی خبرداد.

عباس شیرمحمدی امروز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه در جلسه با ورزشکاران قهرمان استان، که در سالن جلسات دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اعتقاد مدیریت استان کمک به ورزش قهرمانی است، اظهار کرد: استاندار قم کمیته اقتصاد ورزش را نیز به‌منظور کمک به ورزش استان راه‌اندازی کردند.

وی با بیان اینکه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز مسائل ورزش استان را رصد می‌کند، عنوان کرد: در بحث ورزش، نظر استاندار این است که مجموعه مدیریت استان باید به ورزشکاران کمک کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه باید از ظرفیت کارخانه‌ها و شرکت‌های استان در این راستا استفاده کنیم، مطرح کرد: در همین راستا جلسات متعددی با افراد و شرکت‌های مختلف برگزار کردیم و خوشبختانه به نتایج مطلوبی نیز رسیده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه در مرحله نخست تصمیم‌گرفته شد که از قهرمانان ملی و جهانی استان حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: طی این رایزنی مقرر گردید، تعداد ۷ نفر از قهرمانان ملی و جهانی استان بورسیه شده و توسط یکی از سرمایه‌گذاران استان موردحمایت قرار بگیرند.

شیرمحمدی ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی در این زمینه برقرارشده است و هزینه‌های تحصیلی و ورزشی این ورزشکاران توسط این سرمایه‌گذار تأمین خواهد شد و حتی در زمینه استخدام در حوزه مدیریت شرکت نیز ظرفیت لازم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا سال آینده این تعداد را تا به ۷۰ نفر برسانیم، تصریح کرد: استان و مجموعه مدیریت استان به فکر قهرمانان ملی و جهانی استان هستند و تمام تلاش را انجام خواهند داد تا ورزشکاران با آرامش افتخار آفرینی کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اضافه کرد: در مسائل ورزشی استان در ابتدا تلاش کردیم تیم‌های ورزشی لیگ برتری استان را حمایت کنیم که ازجمله آن‌ها می‌توان به تیم فوتسال، هندبال و … استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی نیز تلاش خواهیم داشت مربیان زحمت‌کش استان را تجلیل کنیم، یادآور شد: باشگاه‌ها و مربیانی که در طول سالیان گذشته قهرمانان ورزشی استان را پرورش دادند باید معرفی و موردحمایت واقع شوند.