احداث بوستان بانوان منطقه ۲ شهر قم در سال ۱۴۰۱

خبرهای خوش عمرانی منطقه در راه است

مدیر منطقه دو شهرداری قم از احداث بوستان بانوان این منطقه به مساحت حدود 9 هزار مترمربع در سال 1401 خبر داد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم از احداث بوستان بانوان این منطقه به مساحت حدود 9 هزار مترمربع در سال 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی در گفتگویی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در سال گذشته در سطح منطقه دو اظهار داشت: شهرداری منطقه ۲ قم در چند سال گذشته توانسته با اجرای پروژه‌هایی شاخص منطقه‌ای محروم را به منطقه‌ای با فرصت‌های جدید تبدیل کند؛ فرصت‌هایی که می‌تواند علاوه بر توسعه منطقه شرایط اقتصادی مردم را نیز ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ سال خوب و پرباری برای شهرداری منطقه دو بود و پروژه‌های شاخص و عمرانی خیلی خوبی اجرا شد، ابراز کرد: عملکرد شهرداری منطقه را در یک سال گذشته باید در ۲۴ اقدام و پروژه مهم و در سه قالب محله محور، منطقه محور و در بعضی از موارد فرامنطقه‌ای موردبررسی قرارداد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه پروژه‌های مختلفی در سال جاری برای این منطقه پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: بیشتر پروژه‌هایی که سال‌های گذشته در این منطقه شروع‌شده در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسید.

وی یکی از نیازهای منطقه را احداث بوستان بانوان دانست و افزود: کارهای تملک باغ صادقی برای ساخت بوستان بانوان در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به اینکه این بوستان حدود ۹ هزار مترمربع و جنب پل ۹ دی قرار دارد، یادآور شد: مذاکرات برای تملک آن از سال گذشته آغازشده و به‌محض تأمین اعتبار مالی، احداث این پروژه در سال جاری آغاز می‌شود.