ما از مسئولان استانی قم گلایه مندیم

مسائل جمکران و اطراف آن بلاتکلیف است

مطبوعات ورسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می شوند ،روزنامه گویه بر پایه همین رسالت ، ستون { تریبون شهروندان} رافعال کرده است تا بر اساس آن مردم بتوانند مشکلات ، پیشنهادات وانتقادات خویش را با مقامات ارشد استان در حوزه‌های اجتماعی ، فرهنگی و شهری در میان بگذارند.

اطلاعیه

مطبوعات ورسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می شوند ،روزنامه گویه بر پایه همین رسالت ، ستون { تریبون شهروندان} رافعال کرده است تا بر اساس آن مردم بتوانند مشکلات ، پیشنهادات وانتقادات خویش را با مقامات ارشد استان در حوزه‌های اجتماعی ، فرهنگی و شهری در میان بگذارند. مقامات مسئوول هم می‌توانند بر پایه مطالب مطرح شده پاسخ های لازم را داده ودراختیارگویه قراردهند تا در همین ستون چاپ و به اطلاع مردم برسد .از این رو روزنامه گویه پلتفرم ایتا را برای این منظور برگزیده است. مسئول این بخش درروزنامه گویه هرمطلبی که مستدل ، مستند و همراه با مدارک وآدرس صحیح باشد را منتشرخواهد کرد و پاسخی که مسئوولان  دراختیارروزنامه گویه قرارمی دهند نیز درهمین ستون منعکس خواهد شد. امید است با این تعامل ، اندکی از مشکلات و آلام احتمالی مردم کاهش یابد. شماره مورد نظر در ایتا  به قرار زیر می باشد.

09122524638

با سلام به دست اندرکاران روزنامه گویه

ما از مسئولان استانی قم گلایه مندیم چراکه مسائل مربوط به جمکران و اطراف آن بلاتکلیف است . مگرنه این است که جمکران ابروی شهر است؟ به این منطقه توجه نمی شود وبی عدالتی شده چرا به منطقه جمکران ووضعیت آن که همه مسئولان در جریان هستند هیچ کس توجه نمی کند. جمکران غرق در مشکلات است و به حال خود رها شده است. تخلفات ملکی شامل فروش ملک غیر، فروش یک ملک به چند نفر واختلافات گوناگون وهمه این ها موجب افزایش اختلافات طایفه ای شده .

استعمال مواد مخدر، کمبود امکانات رفاهی ، فرهنگی و خدمت رسانی ضعیف، معضلات اجتماعی ، اقتصادی، بهداشتی ودرمانی . ترس واسترس و ناراحتی های روحی وروانی به خاطر سگ های ولگرد ونبود امنیت ازآن. این مسایل گفته شده ووعده های بی سر انجام داده شده. خرابی های کوچه ها و خیابان ها و زمین های مردم که اجازه ساخت نمی دهند . بعد می گویند زمین نیست بگذارید خانه مردم روستا وزمین های اطراف روستا ساخته شده و تکلیف همه را مشخص کنید . امید است کسی در مورد مسائل جمکران و اطراف آن که بلاتکلیف است و ابروی شهر است و جای مهمی است،  کوتاهی نکند. حتی روز نامه نگار و تمام ارگان های مسئول به خصوص شهرداری ، شورای شهر، نمایندگان شهر، راه و  شهر سازی کاری کنید .

اگر کاری کنید ماندگار است.

متن ارسالی از یک شهروند