نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

برای حل مشکلات جامعه باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذاریم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و چاره‌ای برای حل مشکلات جامعه بیاندیشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و چاره‌ای برای حل مشکلات جامعه بیاندیشیم.

احمد امیرآبادی فراهانی در اجلاسیه سالیانه بسیجیان استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه و نقش بسیج اظهار کرد: بسیج تبلور استفاده از ظرفیت‌ها است و دولت نیز توجه ویژه‌ای به استفاده از ظرفیت مردمی در پیشبرد اهداف دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقدورات و امکانات موجود، مطرح کرد: نیازمندی‌های جامعه بسیار است و برای پاسخ‌گویی به آن‌ها باید با برنامه‌ریزی و فکر پیش برویم.

وی با بیان اینکه نباید در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به دنبال حمایت‌های دولتی باشیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت بودجه‌ای دولت در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، به همین منظور باید بیش‌تر به سمت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حرکت کنیم.

امیرآبادی با اشاره به اینکه منابع دولت محدود است، تصریح کرد: در طرح‌ها و پروژه‌ها می‌توان از ظرفیت‌های حمایتی دولت استفاده کنیم که خوشبختانه دولت نیز در این راستا پای‌کار است.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن با تمام توان به میدان آمده است، یادآور شد: متأسفانه در بخش‌هایی ازجمله فعالیت‌های فرهنگی کم‌کاری‌های بسیاری داشته‌ایم که باید جبران شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز تحریم‌ها جدی‌تر شده است، ادامه داد: باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و چاره‌ای برای حل مشکلات جامعه بیاندیشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل را می‌توان از قم به سطح کشور گسترش داد، ابراز کرد: مجموعه سه قوه با هماهنگی خوبی در استان درحال پیشبرد اهداف است و از طرح‌ها و ایده‌های عملیاتی استقبال خواهد کرد.

امیرآبادی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مردمی باید مورد توجه بیش‌تری قرار بگیرد، ابراز کرد: هزینه‌های جاری دولت بالا است و نمی‌توان روی بودجه‌ها حساب زیادی باز کرد، درنتیجه برای ساختن کشور نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.