مطالبه از مدیران شهری سوژه ساخت فیلم شد

ساخت فیلم ” نگهبان”با مشارکت شهرداری قم

تهیه‌کننده فیلم نگهبان از ساخت این فیلم با مشارکت شهرداری قم خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم نگهبان از ساخت این فیلم با مشارکت شهرداری قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، هادی مهدی پور در گفتگویی به اهمیت تولیدات فرهنگی در ارتقاء و تغییر ساختارهای اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تولیدات فرهنگی تنها با جنبه پر کردن اوقات فراغت نبوده که در این زمینه و باهدف این تغییر، فیلم نگهبان با همکاری شبکه سه سیما و خانه تولیدات جوان در دستور کار قرارگرفته است.

وی موضوع فیلم نگهبان را مطالبه گری از مدیران شهری عنوان کرد و افزود: موضوع کلی فیلم مطالبه گری نگهبان تحصیل‌کرده یک بوستان شهری از شهردار بوده و امیدواریم بتوانیم گام مهمی در ایجاد حس مطالبه گری و اصلاحات در جامعه ایجاد کنیم.

تهیه‌کننده فیلم نگهبان، با تقدیر از همکاری شهرداری قم در ساخت این فیلم گفت: همکاری بسیار خوب شهرداری قم در تسریع برای ساخت و کیفیت فیلم تأثیر داشته و از بوستان غدیر، محوطه باغ پرندگان، بام شهر قم، مسجد شاه حمزه، منطقه شهر قائم(عج) و زنبیل آباد برای لوکیشن‌های فیلم استفاده‌شده است.

وی در ادامه زمان اتمام فیلم‌برداری را تا پایان خردادماه دانست و ابراز کرد: در این فیلم که با کارگردانی مجید بیات در حال ساخت است، بازیگرانی ازجمله مهدی زمین پرداز، هادی دیباچی، مهری آلا آقا، حسن اسدی، علی فرحناک، حسین شریفی و مهدیه نساج و تعداد دیگری از بازیگران قمی در آن ایفای نقش می‌کنند.

مهدی پور در پایان با ابراز امیدواری از ادامه همکاری‌های بیشتر با شهرداری قم تصریح کرد: همکاری دستگاه‌ها و مشارکت آن‌ها در تولیدات فرهنگی می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش تولیدات فاخر در کشور داشته و امیدواریم این فرهنگ در تمام دستگاه‌ها نهادینه شود.