مدیرکل ورزش و جوانان قم:

در ورزشگاه پردیسان هیچ خسارتی متحمل قم نیست

مدیرکل ورزش و جوانان قم در رابطه با آسیب وارد شده به ورزشگاه پردیسان گفت: هیچ گونه خسارتی متحمل قم نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در رابطه با آسیب وارد شده به ورزشگاه پردیسان گفت: هیچ گونه خسارتی متحمل قم نیست.

ابراهیم سانی خانی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان که بر اثر بارش برف خسارت دیده بود، عنوان کرد: مسئولیت این ورزشگاه به عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و خسارات ایجاد شده نیز متحمل این شرکت است و ضمانت اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه سازه اصلی آسیب ندیده و فقط پوسته سقف آسیب دیده است، اظهار کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حال پیگیری و بررسی علل این اتفاق است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه خسارتی متحمل قم نیست، بیان کرد: خدا رو شکر که این اتفاق قبل از بهره برداری و استفاده رخ داده و آسیبی به کسی وارد نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ادامه داد: شهروندان نسبت به سایر ورزشگاه نگرانی نداشته باشند؛ زیرا نظارت کامل بر ورزشگاه‌ها وجود دارد.

وی در رابطه با انتخابات تک نفره هیات های ورزشی گفت: برای همه انتخابات اطلاع رسانی کامل انجام می‌شود اما افراد کمی ثبت نام می‌کنند و برخی از آن‌ها نیز به دلیل شرایط قانونی رد صلاحیت می‌شوند.

سانی خانی اضافه کرد: عدم استقبال افراد به خاطر سختی کار در عرصه ورزش و هیات ها، میزبانی‌ها و… است اما جای نگران وجود ندارد زیرا افرادی که وارد می‌شوند توانایی اداره کردن این امور را دارند.