مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در جمع همکاران روابط عمومی:

نقش همکاران روابط عمومی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق راهبردی و کلیدی است

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نشست مدیرعامل شرکت با همکاران دفتر روابط عمومی و رابطین امورهای نه گانه برگزار شد. مهندس مصطفی بابایی مدیرعامل شرکت در نشستی با همکاران دفترروابط عمومی ستاد و رابطین روابط عمومی امورهای نه گانه گفت: روابط عمومي، عرصه آگاهي بخشي  و اطلاع رسانی به مشترکین است. وي ضمن قدرداني […]

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نشست مدیرعامل شرکت با همکاران دفتر روابط عمومی و رابطین امورهای نه گانه برگزار شد.

مهندس مصطفی بابایی مدیرعامل شرکت در نشستی با همکاران دفترروابط عمومی ستاد و رابطین روابط عمومی امورهای نه گانه گفت: روابط عمومي، عرصه آگاهي بخشي  و اطلاع رسانی به مشترکین است.

وي ضمن قدرداني از تلاش ها و زحمات رابطين  روابط عمومي در انعکاس فعالیت ها و  تلاش و خدمت  همکاران فنی و اجرایی صنعت برق ، گفت : کار در روابط عمومی نیازمند عشق و علاقه است که باید با ذوق و انرزی مضاغف انجام شود، همانگونه كه تلاش بي وقفه به منظور تامين برقي مطمئن به مردم فهيم غرب استان مهم و ضروري است، آگاه کردن مردم به سختي ها و دشواري هاي روند نيز داراي اهميت و ضرورت است که این مهم توسط شما عزیزان امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت افزود: تهیه اخبار و مطالب  پرمحتوا، دقیق و دارای ارزش خبری با سرعت عمل بالا باید در انجام فرایند اطلاع رسانی مد نظر قرار گیرد.

بابایی در ادامه اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن ایام پیک تابستان و ضرورت اطلاع رسانی و اجرای برنامه های وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر نقش روابط عمومی ها پررنگ تر و اثرگذارتر می شود و امیدواریم همچون سال های گذشته پرتوان و پرانرژی به این مهم بپردازید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ادامه داد: امسال مبلغ پاداش برای مشترکین خانگی تا 20 برابر افزايش يافته است، بدين معنا كه قيمت فروش برق به طور ميانگين در مناطق عادي 100 تومان است و پاداش صرفه جويي به ازاي هر كيلو وات تا 2000تومان پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه راهكارهاي ساده مديريت مصرف برق را در موارد زير تشريح كرد: تنظيم دماي منزل بر روي دماي آسايش براي تنظيم دماي منزل برروي دماي آسايش بايد درجه كولر گازي بر روي درجه بين 24 تا 26 قرار گيرد تا ضمن برخورداري ازهوايي مطلوب، هزينه برق نيز كاهش يابد.

در ادامه داریوش خزایی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ضمن قدردانی از تلاش های همکاران روابط عمومی در ستاد و امورها گفت: نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی فعالیت ها در طول سال و ایام پیک مصرف برق بسیار اساسی و ارزنده است و امیدواریم با همراهی و تلاش تمامی همکاران در عرصه روابط عمومی نقش موثری در اطلاع رسانی در زمینه مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین داشته باشیم.