معاون شهردار قم خبر داد:

رفع محدودیت تقاطع هم‌سطح بلوار عمار یاسر و خیابان معلم تا یک ماه آینده

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به فعالیت چند پیمانکار به‌صورت هم‌زمان در پروژه تونل غدیر گفت: سطح صفر پروژه تا یک ماه آینده تکمیل و بی‌خطرسازی می‌شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به فعالیت چند پیمانکار به‌صورت هم‌زمان در پروژه تونل غدیر گفت: سطح صفر پروژه تا یک ماه آینده تکمیل و بی‌خطرسازی می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی زاده با اشاره به ایجاد برخی محدودیت‌های ترافیکی در محدوده تقاطع بلوار عمار یاسر و خیابان معلم اظهار داشت: حداکثر یک ماه آینده سطح صفر پروژه تونل غدیر را تا خیابان معلم را تکمیل خواهیم کرد تا تردد شهروندان دچار اختلال نباشد.

وی با اشاره به کار کردن چند پیمانکار به‌صورت هم‌زمان در این پروژه افزود: خاک‌برداری رمپ‌ها و تونل به‌صورت هم‌زمان با اجرای دیواره سازی‌ها و بتن‌ریزی در حال انجام است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه اولویت در پروژه تونل غدیر ایمن‌سازی و رفع محدودیت‌های ترافیکی در سطح صفر پروژه است گفت: اولویت ما این است که مسیر باز شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی و جدول‌گذاری دوربرگردان در حال انجام است ادامه داد: 130 تن میلگرد نیاز این پروژه است که قسمت عمده‌ای از آن تأمین‌شده است.

حلوایی زاده با اشاره به فرارسیدن تابستان و محدودیت‌های ایجادشده برای تأمین بتن اضافه کرد: این موضوعات موجب شده قیمت بتن قدری دچار نوسان شود.

وی افزود: شورای فنی استان بخشنامه‌ای ارسال کرده که کاربرد بتن در پروژه‌ها به 5 صبح تا 12 ظهر منتقل شود چراکه در خارج از این ساعت تأمین دمای 32 درجه ممکن نیست و مسئله استانداردسازی پروژه قدری دچار مشکل می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام معاونت فنی عمرانی شهرداری قم برای تکمیل پروژه در حداقل زمان ممکن اظهار داشت: در این مدت حتی روزهای جمعه هم کارگاه تعطیل نبوده است. حتی برخی پیمانکاران از 5 صبح مشغول فعالیت می‌شوند.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه عملیات تخریب و آواربرداری فاز 5 عمار یاسر با دو پیمانکار در حال پیگیری است گفت: هم‌زمان زیرسازی مسیر در حال انجام است.

وی با اشاره به ایجاد مقدمات برای قراداد سوم در این زمینه افزود: برای کل مسیر تا میدان سپاه آمادگی خاک‌برداری و تخریب را داریم.

حلوایی زاده با اشاره به اینکه برای تأمین برق پروژه از زمستان سال گذشته مکاتبات با شرکت توزیع برق انجام‌شده است اضافه کرد: پروژه در چند جبهه به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.