احداث ۷ هزار واحد مسکونی طی نهضت ملی مسکن در اصفهان

اسماعیلی؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: بنیاد مسکن اصفهان در شهرهای زیر ۵۰ هزار خانوار بیش از هفت هزار واحد مسکونی در دست احداث دارد.

اسماعیلی؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: بنیاد مسکن اصفهان در شهرهای زیر ۵۰ هزار خانوار بیش از هفت هزار واحد مسکونی در دست احداث دارد.

به گزارش خبرنگار گویه در اصفهان، غلامرضا اسماعیلی در گفتگویی، درباره شرایط پیشرفت نهضت ملی مسکن در این استان اظهار کرد: دلیل اینکه بسیاری گمان می کنند پیشرفتی در این ارتباط حاصل نشده به این دلیل است که باید ابتدا زمین برای ساخت تهیه می شد، به عبارت دیگر دولت هنوز در حال آماده سازی زیرساخت هاست.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن اصفهان در شهرهای زیر ۵۰ هزار خانوار بیش از هفت هزار واحد مسکونی در دست احداث دارد، افزود: برخی واحدهای ما در مرحله نازک کاری قرار داد؛ همچنین زمین برای ساخت حدود ۱۱ هزار واحد هم تحویل مردم داده و برای آن تسهیلات و ناظر قرار داده‌ایم تا ساخته شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ما هنوز در ابتدای راه هستیم و به این دلیل سرعت ساخت به نظر کم می رسد، ادامه داد: ممکن است گاهی شما به اقساط این طرح که باید توسط مردم پرداخت شود انتقاد داشته باشید اما باید بدانید دولت می توانست مانند دولت قبل هیچ ورودی به بحث مسکن نداشته باشد و وعده ای هم در این زمینه ندهد، از سوی دیگر مسکن هایی که امروز توسط دولت و ما ساخته می شود با مصالح چند سال پیش ساخته شده و قیمت آن به روز نیست.

وی با تأکید بر اینکه هنوز قضاوت در مورد طرح نهضت ملی مسکن زود است، تصریح کرد: هنوز واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل مردم نشده است تا ما تاثیرش را در اقتصاد و بازار ملک شاهد باشیم و به رضایتمندی برسیم.