زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

هنوز ۵ هزار واحد مسکن ملی در مازندران احداث نشده است

زارعی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به روند کند ساخت مسکن ملی در استان گفت: هنوز پنج هزار واحد مسکن در استان ساخته نشده است.

زارعی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به روند کند ساخت مسکن ملی در استان گفت: هنوز پنج هزار واحد مسکن در استان ساخته نشده است.

به گزارش خانه ملت، منصورعلی زارعی با اشاره به مشکلات استان مازندران در بخش ساخت مسکن بیان کرد: ادارات دولتی از جمله منابع طبیعی زمین برای ساخت مسکن نمی دهند، از طرفی قیمت زمین افزایش پیدا کرده و ما هنوز نتوانستیم در ساخت مسکن ملی به عدد ۵ هزار واحد برسیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس افزود: ما مسکن خورده مالکی داریم ولی خرده مالکی، ساخت مسکن برای اقشار محروم و مستضعف محسوب نمی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پسماند در مازندران به محیط زیست و سلامت ما ضربه زد و هزاران میلیارد از سرمایه های استان هدر رفت و در شهرستان ساری ماهیانه حدود ۱۰ میلیارد برای حمل زباله هزنیه می شود.

وی افزود: دو سال پیش که رئیس جمهور به ساری آمدند از زباله سوز این شهرستان بازدید داشتند و دستور دادند تا شش ماه آینده افتتاح شود ولی الان ۲۵ ماه از آن تاریخ می گذرد و ما همچنان از این بابت خسارت می دهیم.

وی با عنوان این که در حوزه آب و برق برای صنعت مشکل داریم، گفت: سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت دچار مشکل می شوند و باید دولت نگاه ویژه ای به استان داشته باشند.

زارعی با اشاره به هزینه های بالای تولید برنج گفت: زمین شالیزاری بیش از پنج تا ۱۰ میلیون تن ارزش دارد و باید دولت از تولیدکنندگان حمایت کنند تا مجبور به فروش زمین نشوند.