شیمیدر از سوپرلیگ بسکتبال انصراف داد

باشگاه شیمیدر از حضور در سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف داد. جلسه هماهنگی رقابت های لیگ برتر بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون و اعضای مجمع و نمایندگان تام الاختیار ۱۱ باشگاه در سالن جلسات فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

باشگاه شیمیدر از حضور در سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف داد.

جلسه هماهنگی رقابت های لیگ برتر بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون و اعضای مجمع و نمایندگان تام الاختیار ۱۱ باشگاه در سالن جلسات فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

نمایندگان باشگاه های ذوب آهن، رعد پدافند هوایی، صنایع هرمزگان، توفارقان آذرشهر، مس رفسنجان، آویژه صنعت مشهد، کاله آمل، نفت آبادان، اکسون، مس کرمان و مهرام در این جلسه حضور داشتند.

باشگاه شهرداری گرگان هم با اطلاع قبلی در این جلسه حضور نیافت.

نمایندگان باشگاه های پیکان، نظم آوران سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان و شیمیدر در این جلسه حضور نداشتند.
طبق اعلام فدراسیون بسکتبال، باشگاه شیمیدر به صورت رسمی انصرافش را اعلام کرده است و سازمان لیگ اعلام حضور از باشگاه های پیکان، نظم آوران سیرجان و فولادمبارکه سپاهان را استعلام می گیرد چرا که هنوز بصورت رسمی انصراف این تیم ها از حضور در لیگ برتر اعلام نشده است.

تعداد تیم های لیگ برتر این فصل بعد از پایان ثبت نام در سامانه ملی اعلام می شود و در صورتی که هر تیمی انصراف دهد، تیم دیگر جایگزین نمی شود و لیگ برتر با هر تعداد تیمی که ثبت نام کردند، برگزار می شود.