مراقبت از عرصه و اعیان فوتبال آسیا!

این روزها که عربستان در حال تدارک بازی های زمستانی است و کشورهای صاحب نام در فوتبال مثل کره و ژاپن و استرالیا در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت نکردند، کشورهایی مثل بوتان و میانمار و قزاقستان و ... که در هفت سنگ و داژبال هم در آسیا حرفی برای گفتن ندارند، برای کسب کرسی های فدراسیون فوتبال آسیا به صف شدند!

این روزها که عربستان در حال تدارک بازی های زمستانی است و کشورهای صاحب نام در فوتبال مثل کره و ژاپن و استرالیا در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت نکردند، کشورهایی مثل بوتان و میانمار و قزاقستان و … که در هفت سنگ و داژبال هم در آسیا حرفی برای گفتن ندارند، برای کسب کرسی های فدراسیون فوتبال آسیا به صف شدند! این لابلا جناب تاج هم که عمدتاً در مناقشات و حق خوری فوتبال مملکت ما در سطح آسیا ، مثل یک تماشاچی با تعصب ظاهر می شود، تسلط به دانش انگلیسی نداشته و به مدد قالی کرمان، گز اصفهان و پسته رفسنجان در این انتخابات حاضر شده و قید قلب بیمارش را زده تا تپه های فوتبال آسیا را نیز یک تنه گلکاری کند و بار دانش را از دوش پرستو به زمین بگذارد!

اصل داستان به روایت جراید

مهدی تاج که هنوز بررسی پرونده‌های قضایی اش در دادگاه‌های ایران به پایان نرسیده و با اتهامات بعضا اثبات شده زیادی روبه روست، حالا برای بقا در راس تشکیلات کنفدراسیون فوتبال آسیا کاندیدا شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تنها یک ماه پس از انتخاب دوباره و بحث برانگیز مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال ایران، حالا هدف او از اصرار بی‌اندازه برای تکیه زدن بر صندلی نخست فوتبال کشور مشخص شده و تاج به آرزوی خود برای ماندن در هیات رئیسه فوتبال قاره آسیا نزدیک می‌شود.

شاید اگر دوره مسئولیت او در‌ ای اف سی رو به پایان نبود، تاج که با وعده‌های پرشمار گام به انتخابات جنجالی و روند تایید صلاحیت تاریخی آن گذاشت، هیچ گاه تن به چنین باتلاقی نمی‌داد که جزیی‌ترین اطلاعات زندگی شخصی و شغلی‌اش هم فاش شود؛ پرونده های میلیون دلاری و احکام اولیه چندصد میلیارد تومانی که قطعا اگر قلب او واقعا بیمار بود، برای از پا درآمدنش کافی بود اما تاج به هر ترفند و فشاری که بود، به فدراسیون بی ساختمان و بدهکار فوتبال برگشت!

حتی سعودی‌ها هم ترجیح داده‌ اند که کنار بنشینند و با عروسک دستاویز خود یعنی شیخ بحرینی هر امتیازی که بخواهند، به دست بیاورند؛ از میزبانی مسابقات اصلی و مهم تا به کرسی نشاندن بازی نکردن مقابل تیم‌های ایرانی در خاک کشورمان؛ تصمیمی که تاج به عنوان نفر سطح دوم فوتبال آسیا، تنها گوشه ای نشست و به تماشای اجرایش نشست و لام تا کام دم در نیاورد. ( تابناک ورزشی)

داستان در این حوزه فراوان است و باز هم از تاج خواهیم نوشت ولی خدا وکیلی یک نفر که سرش در حساب و کتاب است و دلش به حال فوتبال آسیا می سوزد، به شیخ بحرینی آمار بدهد که مراقب ساختمان کنفدراسیون آسیا باشد و زیاد به حرف های تاج دل نبندد و با طناب پوسیده حضرت ایشان ته چاه نرود. چون این بابا اساساً در خطِ مرور تاریخ است. ساختمان فدراسیون فوتبال ما را که باد فنا داد؛ شیخ سلمان مراقب عرصه و اعیان فوتبال آسیا باشد! از ما گفتن بود …