بازدید شهردار از سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

“سازمان توسعه و عمران” بازوی توانمند عمرانی شهرداری قم

دکتر سقائیان‌نژاد از بخش‌های مختلف سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بازدید کرد.

دکتر سقائیان‌نژاد از بخش‌های مختلف سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بازدید کرد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم به همراه صحرایی مدیرکل حوزه شهردار از بخش‌های مختلف سازمان توسعه و عمران شهرداری بازدید کرد و در جریان اقدامات و برنامه‌های این سازمان قرار گرفت.

شهردار قم در این بازدید با حضور در تمامی بخش‌ها، از نزدیک پیگیر فعالیت‌ها و اقدامات معاونت‌ها و بخش‌های مرتبط این سازمان شد.

سازمان توسعه و عمران به بازوی توانمند عمرانی شهرداری قم تبدیل‌شده است

شهردار قم، سازمان توسعه و عمران را بازوی توانمندی برای اجرای پروژه‌ها عمرانی در شهر قم دانست.

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در این بازدید اظهار داشت: این سازمان بازوی توانمندی برای اجرای پروژه‌ها عمرانی در شهر قم است.

وی با بیان اینکه سازمان توسعه و عمران در سال‌های گذشته پروژه‌های مهم و شاخصی را در سطح شهر اجرایی و به اتمام رسانده است، ابراز کرد: توان فنی مهندسی و تجربه سبب شده این سازمان نقشی کلیدی‌تر از یک سازمان صرفاً اجرایی داشته باشد.

شهردار قم با اشاره به اینکه سازمان توسعه و عمران می‌تواند خدمات مختلفی در حوزه عمرانی و آسفالت در سطح استان داشته باشد، بر اهمیت تسریع بر پروژه‌های در حال اجرای توسط این سازمان تأکید کرد.

بهره‌برداری از پروژه‌های زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و شهدای روحانیت تا پایان سال جاری

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از بهره‌برداری از پروژه‌های زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و شهدای روحانیت تا پایان سال جاری خبر داد.

خانه‌زاد یزدی سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری نیز در این بازدید گزارشی از پروژه‌ها و روند اجرایی آن‌ها ارائه کرد.

وی آخرین وضعیت اجرایی زیرگذر ادامه بلوار جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جداره سازی تونل این پروژه در حال اتمام است و با اتمام تملکات روند پروژه با سرعت مناسبی در حال انجام بوده و پروژه به‌صورت کامل تا پایان سال آماده بهره‌برداری است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در ادامه، پروژه فاز ۵ عماریاسر را مورداشاره قرار داد و ابراز کرد: این پروژه نیز علیرغم مشکلات روند خوبی داشته و در هفته گذشته بتن‌ریزی بخش عظیمی از سقف تونل آن اجراشده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع شهدای روحانیت نیز با آنکه بیش از ۸ ماه به علت معارض دکل‌های برق متوقف‌شده بود با روند خوبی در حال اتمام است که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.