معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری:

پارکینگ معلم بازسازی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از بازسازی پارکینگ مکانیزه معلم خبر داد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از بازسازی پارکینگ مکانیزه معلم خبر داد.

سید امیرعباس صفوی در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به پارکینگ خیابان معلم، تصریح کرد: این پارکینگ از پارکینگ‌های خوب کشور و تمام مکانیزه است که به علت برخی مشکلات از لحاظ تجهیزاتی و فنی، بلاتکلیف مانده است.

وی ادامه داد: به خاطر محدودیت‌های فضایی در چند لکه، در حال تصمیم‌گیری برای ساخت پارکینگ مکانیزه مانند پارکینگ خیابان جوادالائمه(ع) و خیابان انقلاب بودیم اما وضعیت پارکینگ معلم موجب شد یک کار کارشناسی بر روی پارکینگ‌های مکانیزه در کشور انجام شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: در این بررسی‌ها مشخص شد هیچ‌یک از این پارکینگ‌های مکانیزه فعالیت مستمر نداشتند، درنتیجه به پیشنهاد مشاور تصمیم گرفته شد این چند لکه پارکینگ به‌صورت هم‌سطح بهره‌برداری شود و تنها پارکینگ معلم با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 120 میلیارد تومان، با مبلغ حدوداً 5 میلیارد تومان احیا شود.

صفوی بیان کرد: در حال حاضر سه شرکت از پارکینگ معلم بازدید کردند و از آمادگی خود برای راه‌اندازی آن خبر دادند، اما دغدغه‌ای مبنی بر خدمات پشتیبانی از آن وجود دارد تا بعدها فعالیت این پارکینگ متوقف نشود؛ لذا در تلاش هستیم عملیات بازسازی آن قبل از پایان سال آغاز شود و در مدت حداکثر 6 ماه این پارکینگ به بهره‌برداری برسد.