نماینده ولی فقیه در سمنان:

پرداخت با تبلیغات و پرسروصدای حقوق عادی معلمان پذیرفتنی نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اینکه حقوق عادی معلمان و فرهنگیان یا بخشی از آن در آخرین ساعات روز پایانی سال، آن هم با سروصدا و تبلیغات پرداخت شود، پذیرفتنی و منطقی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اینکه حقوق عادی معلمان و فرهنگیان یا بخشی از آن در آخرین ساعات روز پایانی سال، آن هم با سروصدا و تبلیغات پرداخت شود، پذیرفتنی و منطقی نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان، با تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، به فرصت‌های بی‌نظیر ماه میهمانی خدا برای خودسازی و دستیابی به کمال اشاره و اظهار کرد: امیدواریم پیش از آنکه ماه مبارک رمضان به پایان برسد، مورد رحمت و مغفرت خداوند متعال قرار گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این دیدار که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان حضور داشتند، با تأکید بر لزوم رعایت شأن و منزلت معلمان و فرهنگیان در تمام برنامه‌ها تصریح کرد: دشمنان در سال گذشته در جنگی ترکیبی تلاش کردند تا گروه‌های مختلف مردم را برابر نظام، انقلاب و رهبری قرار دهند و خوشبختانه در طراحی‌های خود با شکست مواجه شدند؛ اما متأسفانه در روزهای پایانی سال شاهد آن بودیم که نسبت به معلمان بی‌توجهی شد.

مطیعی با بیان اینکه معلمان یکی از اقشار زحمتکش و فرهیخته جامعه هستند، افزود: اینکه حقوق عادی معلمان و فرهنگیان یا بخشی از آن در آخرین ساعات روز پایانی سال، آن هم با سروصدا و تبلیغات پرداخت شود، پذیرفتنی و منطقی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با ابراز تأسف از سوء مدیریت صورت‌گرفته در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان گفت: مسؤولان امر در وزارت آموزش و پرورش و مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان باید نسبت به اتفاقات اخیر به‌طور دقیق شفاف‌سازی کنند و موضوع را برای فرهنگیان توضیح دهند تا زمینه سوءاستفاده دشمنان از این ماجرا فراهم نشود.

مطیعی تصریح کرد: نمی‌توان پذیرفت این سوء مدیریت‌ها، امری اتفاقی و تصادفی باشد؛ چراکه دولت سیزدهم نشان داده است که نسبت به حقوق معلمان و فرهنگیان اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان امر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنند که در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.