یک‌هزار و ۱۲۵ معلم تازه نفس در راه مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: برای سال تحصیلی جدید یک هزار و ۱۲۵ معلم تازه نفس کار خود را در مدارس شهرهای مختلف مازندران آغاز می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: برای سال تحصیلی جدید یک هزار و ۱۲۵ معلم تازه نفس کار خود را در مدارس شهرهای مختلف مازندران آغاز می کنند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حسین کمالی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: معلمان جدید بر اساس ماده ۲۸ با برگزاری آزمون و طی مراحل قانونی این معلمان جذب آموزش و پرورش شدند و در سال تحصیلی جدید کار خود آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در تمامی المپیادهای دانش آموزی و همچنین مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی دانش آموزان مازندران خوب می‌درخشند.

وی بیان کرد: در ۲ سال اخیر مدال طلای المپیاد زیست شناسی و مدال برنز در المپیاد ریاضی از افتخارات دانش آموزان مازندران می‌باشد.

این مقام مسوول اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۱۸ مدرسه به همراه چند سالن ورزشی در مازندران افتتاح می شود.

کمالی ادامه داد: در حال حاضر۱۲۵ طرح نیمه تمام در مجموعه آموزش و پرورش مازندران در حال تکمیل است.

این مقام مسوول بیان داشت: دولت سیزدهم ۲۴۰ میلیارد ریال به سه هزار و ۹۰۰ مدرسه در استان اعتبار توزیع کرد و نیز ۱۶۰ میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی چمن مصنوعی در ورزشگاهها و سالن ورزشی در مناطق محروم سرمایه گذاری کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت : همچنین علاوه بر آن این دولت به میزان ۱۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان ها و ۴۰ میلیارد ریال در قالب طرح مهر به آموزش و پرورش استان اختصاص داده است.