تحقیق و تفحص از مافیای پشمک!

ما بالاخره نفهمیدیم کجای کار ما در آموزش و پرورش ایراد داشت که نسل جدید این قدر متوقع و زیاده خواه شده اند! رتبه بندی فرهنگیان را دیر اجرا کردیم؟! حقوق مکفی به معلم ها ندادیم؟! تنبیه بدنی را نباید در مدارس ممنوع می کردیم؟!

ما بالاخره نفهمیدیم کجای کار ما در آموزش و پرورش ایراد داشت که نسل جدید این قدر متوقع و زیاده خواه شده اند! رتبه بندی فرهنگیان را دیر اجرا کردیم؟! حقوق مکفی به معلم ها ندادیم؟! تنبیه بدنی را نباید در مدارس ممنوع می کردیم؟! باور بفرمائید اگر به جای خط کش فلزی و شیلنگ گاز، اجازه می دادیم معلمان ما با کمربند دانش آموزان خاطی را هاشوری کنند و مداد لای انگش شان بشکنند امروز دیگر زبان شان اینقدر دراز نبود که از مسئولان پاکدست ورزش مملکت انتقاد کنند. لابد از خودتان می پرسید چه شده است که کل نظام آموزشی را با همه مخلفاتش زیر سوال برده ایم. جان به لبتان نکنم. قهرمان سوم کشتی نوجوانان دنیا که در پارک پشمک فروشی می کند، از مسئولان انتقاد کرده و دوباره رسانه ها هم طبق معمول دادار دودور راه انداخته اند! اصل خبر به روایت جراید …

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیام احمدی که به تازگی مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان را گرفته است، می‌گوید در پارک پشمک می فروشد تا بتواند هزینه کرایه رفتن به اردوی تیم ملی را بپردازد.

محمد مالی فعال رسانه‌ای در حساب توییتر خود نوشت: نخبه ایذه‌ای می‌گوید همان‌گونه که سخت تمرین می‌کنم، سختی زندگی هم می‌کشم.

‏پیام می‌گوید وقتی همراه علی احمدی‌وفا قهرمان جهان از ایذه، از رقابت‌های کشتی نوجوانان آسیا در قرقیزستان برگشتیم فکر می‌کردیم مسئولان تماس می‌گیرند و برای بازگشت‌ از تهران به اهواز بلیت هواپیما می‌گیرند اما تماس نگرفتند و با اتوبوس برگشتیم. او می‌گوید سالن محل تمرین شان کولر هم ندارد.

ملاحظه فرمودید کار تا کجا از خرک در رفته است؟! پسر جان تو هنوز غوره نشده می خواهی مویز شوی؟! یک نگاهی به جایگاه سعید عبدولی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک بینداز، بعد انتقاد کن. شهرداری اندیمشک یک دکه 6 متری میوه فروشی به این بنده خدا داده اند و هر روز منت می گذارند که اگر بخاطر تو نبود این دکه را جمع می‌کردیم!

ای کاش فدراسیون های ورزشی هم از آموزش و پرورش الگو بگیرند و همانطور که در کنکور امسال اکثر نفرات برتر کنکور از مدارس غیر انتفاعی و خاص برگزیده شدند، در ورزش هم این شیوه و رویکرد اتخاذ شود تا مافیای پشمک با نفوذ در فدراسیون کشتی، ورزشکار به مسابقات جهانی اعزام نکند! در ضمن مجلس و دولت به اندازه کافی درگیر تحقیق و تفحص از بانک ها و کارخانجات هستند و فرصتی برای تحقیق و تفحص در خصوص مافیای پشمک نیست!

شما دوست عزیز هم به فکر تحریم پشمک و نخوردن آن هم نباشید چرا که با نخریدن لبنیات و کاهش مصرف فراورده های شیری در کشور، صادرات لبنیات به کشورهای خارج زیاد شد و خوش به حال مافیای لبنیات شد!

راستی کسی از مارک نخ دندان کیروش و دستیارانش که در تعهد فدراسیون فوتبال بود اطلاع دارد؟!